Gå til innhold

Spille GeoW - Online?

LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal nok litt mer til før du får kudos nok til å spille med denne pioneren...Er ikke så billig som Mr.Lakus

Haha

Lakus er tøs, slå deg løs ^^

Er ikke alle som bare velger ut folk han vinner mot når han accepter Friend Request's vettu Thomas ;)

Neia, men det er kos.

:love:

Lenke til kommentar
Er det mange som nærmer seg 10000 kills i ranked her eller?

De fleste i denne tråden spiller vel player matches tenker jeg. Selv spiller jeg nesten bare ranked, men har lenge igjen. Tror jeg har 3300 kills pr. nå.

Stemmer det med Player match ja.

Har såvidt spilt Ranked får noen Achievements men det er såvidt.

Hadde Player Mathes vært ranka tror jeg ikke jeg hadde vært lanhgt unna :hmm:

Lenke til kommentar
Er det mange som nærmer seg 10000 kills i ranked her eller?

De fleste i denne tråden spiller vel player matches tenker jeg. Selv spiller jeg nesten bare ranked, men har lenge igjen. Tror jeg har 3300 kills pr. nå.

Stemmer det med Player match ja.

Har såvidt spilt Ranked får noen Achievements men det er såvidt.

Hadde Player Mathes vært ranka tror jeg ikke jeg hadde vært lanhgt unna :hmm:

8092586[/snapback]

http://www.xboxic.com/news/2510#comments

Er bare rykter men håper det skjer, så vi får vite hvor mange vi har henretta, slått ned, sagd i stykker, headshotta osv. i player matches også

Lenke til kommentar

Selv er jeg litt statistikkhore, derfor spiller jeg nesten bare ranked. Pluss at jeg har bestemt meg for å få alle achievementene i GoW. Jeg skulle ønske man kunne fått achievements i player matches også, da hadde jeg ikke gidda å spille ranked da det er egentlig gøyere å spille med venner.

Når det gjelder statistikken skulle jeg ønske de kunne fått opp statistikk for alt. Hvor mange man hadde drept med alle våpen, f.eks. pistol, hagle, lancer, torque osv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...