Petterahl Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Så enig Lakus, så enig,, De engelsktalende gjør ikke annet enn å klage på hverandre,, Lenke til kommentar
anolop Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Halla gutter. This is me, writing too you from abroad Fytti katta som jeg savner GeOW, og det etter bare 2 dager Kjopte meg Crackdown i dag for 480,- NOK. Skal prove det nar jeg kommer hjem, men jeg skal vaere med pa GeOW pa kveldene alikevell. (sikkert ingen som bryr seg om dette innlegget, men men..) :!: Tilbake i Norge om en snau uke Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Vi er for leie av engelskmenn som skriker "FUKING NOOB YOURE A SKULLLFUCKER U GAYFUCKER" hvis du dreper dem to ganer på rad... 8055862[/snapback] Hør hør.. Er jo heller ingen ulempe at man som oftest har mye bedre ping mot norske spillere. 8056830[/snapback] Oh yeah. Men det er herlig å hoste ranka, Norsk host mot amerkanske spillere = HOST ADVANTAGE!! WOOOO!! :!: Utenlandske quitter også altfor ofte, møter ofte hyggelige utenlandske jeg, men enda oftere drittunger. Det finnes også ofte norske drittunger, så derfor spiller jeg somregel bare når folk fra vennelista inviterer meg, som heldigvis er ganske ofte. Gears of War Hvorfor er det ingen Gears-fan.net ellernoe? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Gears of War Hvorfor er det ingen Gears-fan.net ellernoe? for vi har jo www.teamchrissj.net :!: Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Kult azz. Regner med at team chrissj stiller opp på den, litt bedre enn forrige gang :!: Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Dere er klare over at denne turneringen spilles i Oslo, og ikke i deres hjemmesofa? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Dere er klare over at denne turneringen spilles i Oslo, og ikke i deres hjemmesofa? Det går fint Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Beste gears siden må jo være bears of war: http://bearsofwar.blogspot.com/ Er jo helt fantastisk: http://bp1.blogger.com/_5nn9gjYwx_w/RYvlgD...h/BoW+Pooh2.jpg http://bp3.blogger.com/_5nn9gjYwx_w/RaW6B9.../BoW+strip3.jpg Endret 3. mars 2007 av mar1u5 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Et mere utfyllende svar til hvorfor jeg ikke spiller ofte med engelskmenn: dude i hate when people with the high pitched voices die and then in the "dead room" they ***** about every freakin' kill there is.. You shot me with the boomshot you rocket wh*re You pistol whipped! That is so gay! Chainsawing is such bull**** Fagtaging is gay! Perfect reload my a$$! You freaking got lucky when you shot me! The torquebow is a pussy weapon. And then when I stop doing everything but freaking shooting.... Thats bull****! You downed me in like four shots with the Lancer. Just one thing.......WTF Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Lakus, kan du spørre Willy Billy hvorfor han kicka meg? Føler meg skikkelig violated nå assa! Selv om jeg downa/teamkilla deg flere ganger PS; Det vi kaller act of love Endret 3. mars 2007 av SaintedThomas Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 PS; Det vi kaller act of love Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Huff, jeg hater Act3 hvor du velger din egen sti, dør med en gang. enda jeg har tatt act 5 på hardcore med en annen fyr Meh, nesten gitt opp. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Gla jeg er ferdig med det stedet der på Insane Nå burde det være som å gå på silke resten av veien, må bare få somla meg til å spille act4-5 Insane... Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Gla jeg er ferdig med det stedet der på Insane Nå burde det være som å gå på silke resten av veien, må bare få somla meg til å spille act4-5 Insane... 8075425[/snapback] jeg kan bli med påact 4-5 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Ja ok. Men blir nok ikke før en eller annen dag hvor jeg har god tid.. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Ja ok.Men blir nok ikke før en eller annen dag hvor jeg har god tid.. 8075707[/snapback] har ikke god tid nå jeg hellerså. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&f...=0#entry8074634 Anbefaler alle å sjekke ut denne. Uoffisiell HW.NO/GAMER.NO turnering i GoW. ROCK ON! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jes. Turnering er always good news. Prepare to be boarded! Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Så du mener alle vi nordmenn er kjipe og spille med? 8051756[/snapback] Hehe, neida - er jo nordmann selv. Det er seff chill å spille med bare norske, men litt mer spicy med utenlandske; om man treffer på en kjekk gjeng Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg