Gå til innhold

Spille GeoW - Online?

LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Halla gutter. This is me, writing too you from abroad :D Fytti katta som jeg savner GeOW, og det etter bare 2 dager :blush:

Kjopte meg Crackdown i dag for 480,- NOK. Skal prove det nar jeg kommer hjem, men jeg skal vaere med pa GeOW pa kveldene alikevell. (sikkert ingen som bryr seg om dette innlegget, men men..) :!:

Tilbake i Norge om en snau uke :w00t:

Lenke til kommentar
Vi er for leie av engelskmenn som skriker "FUKING NOOB YOURE A SKULLLFUCKER U GAYFUCKER" hvis du dreper dem to ganer på rad...

8055862[/snapback]

Hør hør..

Er jo heller ingen ulempe at man som oftest har mye bedre ping mot norske spillere. :thumbup:

8056830[/snapback]

Oh yeah. Men det er herlig å hoste ranka, Norsk host mot amerkanske spillere = HOST ADVANTAGE!! WOOOO!! :!:

Utenlandske quitter også altfor ofte, møter ofte hyggelige utenlandske jeg, men enda oftere drittunger. Det finnes også ofte norske drittunger, så derfor spiller jeg somregel bare når folk fra vennelista inviterer meg, som heldigvis er ganske ofte.

Gears of War :love:

Hvorfor er det ingen Gears-fan.net ellernoe?

Lenke til kommentar

Et mere utfyllende svar til hvorfor jeg ikke spiller ofte med engelskmenn:

dude i hate when people with the high pitched voices die and then in the "dead room" they ***** about every freakin' kill there is..

You shot me with the boomshot you rocket wh*re

You pistol whipped! That is so gay!

Chainsawing is such bull****

Fagtaging is gay!

Perfect reload my a$$! You freaking got lucky when you shot me!

The torquebow is a pussy weapon.

And then when I stop doing everything but freaking shooting....

Thats bull****! You downed me in like four shots with the Lancer.

Just one thing.......WTF

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...