Gå til innhold

Spille GeoW - Online?

LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kult med friends invite Lakuspakus, setter stor pris på det :)

Eneste problemet er at hver gang jeg har fyrt opp Gears of War over Live så har jeg baaad connections med absolutt ALT. Irriterer meg grenseløst, hva nesten værre er er at alle andre spill funker utmerket online. Bare problemer med GeoW, og slik har det vært i en lengre periode på... en måned? Noe slikt. Ka i hælvette ska æ gjørra, hjælp en stakkar bart :cry:

Edit:

*Skriiik* Prøvde litt nå i kveld, men FAEN! Lagga absolutt overalt jeg satte foten. Støttet faktisk på 3 norske gjenger, en som kjente meg igjen til og med, de trodde jeg var fra Alaska :dontgetit: Jeg hater det, hater det, haaater det!!

*Grom stemme* som om det ikke var nok så mista jeg ranken min i GRAW (som jeg ruler hardt i). Jeg hater Xbox Live, haater (tar forbehold om at jeg er i sint-okse-humør, og at situasjonen muligens kan roe seg til Mass Effects ankomst, UTEN Live-muligheter). Nå spiller jeg heller WoW.

:mad:

Endret av Motoko
Lenke til kommentar

Vi er for leie av engelskmenn som skriker "FUKING NOOB YOURE A SKULLLFUCKER U GAYFUCKER" hvis du dreper dem to ganer på rad...

Nei, ikke alle er sånn, men de aller fleste. Har spilt med noen hyggelige før også og må si det er gøy og, men hvis du har spilt med noen nordmenn før og spiller med dem ofte blir det auto-moro, akkurat som realtime weapon change!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...