Lakus Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 D e d d e, d!Men NÅ skal jeg holde kjeft. Dere tenker: -Good ridance D.D.E (som i musikken ) Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Wee, her er jeg igjen. D.D.E betyr jo på bokmål -det det er. Kan utdypes til -det er det det er, det (/d e d d e, d). Så vet vi det Edit: kk Endret 26. februar 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Det jeg mente og da... Menmen.. tilbake til GeoW... Noen som blir med å spille i dag? Skal bare laste ned og teste ut Supreme Commander demoen først.. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Din var litt crazy (no offense) :!: 8030710[/snapback] Non taken :!: Skal spille i kveld ja Lakus Kommer på når jeg har dusja, pakka, funnet passet mitt og spist mat. Tror nok jeg vil legge meg rundt klokka 12 da og da blir jeg ikke å se før kvelden den 6. mars Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Kult med friends invite Lakuspakus, setter stor pris på det Eneste problemet er at hver gang jeg har fyrt opp Gears of War over Live så har jeg baaad connections med absolutt ALT. Irriterer meg grenseløst, hva nesten værre er er at alle andre spill funker utmerket online. Bare problemer med GeoW, og slik har det vært i en lengre periode på... en måned? Noe slikt. Ka i hælvette ska æ gjørra, hjælp en stakkar bart Edit: *Skriiik* Prøvde litt nå i kveld, men FAEN! Lagga absolutt overalt jeg satte foten. Støttet faktisk på 3 norske gjenger, en som kjente meg igjen til og med, de trodde jeg var fra Alaska Jeg hater det, hater det, haaater det!! *Grom stemme* som om det ikke var nok så mista jeg ranken min i GRAW (som jeg ruler hardt i). Jeg hater Xbox Live, haater (tar forbehold om at jeg er i sint-okse-humør, og at situasjonen muligens kan roe seg til Mass Effects ankomst, UTEN Live-muligheter). Nå spiller jeg heller WoW. Endret 26. februar 2007 av Motoko Lenke til kommentar
anolop Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Ro ned, rooooooo ned... Sikker på at det ikke bare er du som har ustabil linje da? jaja, uansett. Da er denna karen på tur bort ei ukes til, så det blir lite Gears på meg da Dere får trøste dere med at skyteskiva deres kommer igjen om ei uka da Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Okok, er rolig nå... Som sagt så funker alle de andre 360-spilla fett på Live. Curse you, whomever are troubeling me. Edit: Bon voyage! Endret 27. februar 2007 av Motoko Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Sorry for mitt fravær! Men crackdown har tatt all tiden i det siste. Er bare så ufattelig morsomt, men må si savnet etter og høre en skalle sprekke er stor! Kommer muligens på i morra Lenke til kommentar
OHell Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Nå skal jeg bestille nye 12mnd med live, så dere ser meg nok på om ca3 dager. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Sorry for mitt fravær! Men crackdown har tatt all tiden i det siste. Er bare så ufattelig morsomt, men må si savnet etter og høre en skalle sprekke er stor! Kommer muligens på i morra 8036979[/snapback] Crackdown er faaali Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Noen som vil være med på co-op på hardcore? Legg meg til da vel GT: chrisl0x ( 0=null ) Act 1 : Hardcore Endret 27. februar 2007 av Chris_LoX Lenke til kommentar
OHell Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 noen som blir med å spille nå? legg meg til Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg kommer vel på om noen minutter, skal ta en røyk å pisse Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg kommer antagelivis på om litt, spørs om ikke det blir GRAW 2 demo da. Lenke til kommentar
Baywatch_Mitch Skrevet 28. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2007 I morgen fra tre-fire tiden og utover er jeg og to andre klare for en helnorsk server. Sleng dere på da vel! Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 1. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2007 Wee, GeoW funker fett igjen Spilte i absolutt hele dag. Hos en gjeng fikk jeg faktisk en egen fanskare - SUkaollaSUkaolla! :!: Det er ærlig talt mest gøy å spille sammen med engelskmenn, norskinger er utrolig "trøtte" Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 1. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2007 Så du mener alle vi nordmenn er kjipe og spille med? Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 1. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2007 Skjønner ikke poenget med å kun spille med nordmenn.. For late til å snakke engelsk eller? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2007 Vi er for leie av engelskmenn som skriker "FUKING NOOB YOURE A SKULLLFUCKER U GAYFUCKER" hvis du dreper dem to ganer på rad... Nei, ikke alle er sånn, men de aller fleste. Har spilt med noen hyggelige før også og må si det er gøy og, men hvis du har spilt med noen nordmenn før og spiller med dem ofte blir det auto-moro, akkurat som realtime weapon change! Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 1. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2007 Vi er for leie av engelskmenn som skriker "FUKING NOOB YOURE A SKULLLFUCKER U GAYFUCKER" hvis du dreper dem to ganer på rad... 8055862[/snapback] Hør hør.. Er jo heller ingen ulempe at man som oftest har mye bedre ping mot norske spillere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg