Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Invite meg også hvis det er plass da! Er fly forbanna fordi jeg ikke greier å hente den forbanna bilen på hardcore, så trenger noe annet å gjøre.. :p

7363778[/snapback]

Hehe. Sliter med det samme. På cashual drepte jeg boomerne og bare sprang rett igjennom resten, men det fungerer særdeles dårlig på hardcore...

 

Edit: Glemte at det er 2 ganger du skal ha tak i en bil... Der jeg plages er uten for Fenix-huset

 

Forresten er det bare å sende PM her eller invitere meg hvis det skal spilles noe i formiddag.

Endret av Kamikazesmurf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Invite meg også hvis det er plass da! Er fly forbanna fordi jeg ikke greier å hente den forbanna bilen på hardcore, så trenger noe annet å gjøre.. :p

7363778[/snapback]

Hehe. Sliter med det samme. På cashual drepte jeg boomerne og bare sprang rett igjennom resten, men det fungerer særdeles dårlig på hardcore...

 

Edit: Glemte at det er 2 ganger du skal ha tak i en bil... Der jeg plages er uten for Fenix-huset

 

Forresten er det bare å sende PM her eller invitere meg hvis det skal spilles noe i formiddag.

7367241[/snapback]

Ojah.. Nei jeg sliter på den første der jeg.. Ved bensinstasjonen. Sleit noe sjukt på casual også, ikke stort bedre på hardcore.. Der og RAAM er det verste på hele spillet.. :p Sier ikke nei takk hvis noen har lyst til å bare ta det der på coop en gang, kan si fra her i ettermiddag hvis jeg trenger det.. :)

Lenke til kommentar
Ojah.. Nei jeg sliter på den første der jeg.. Ved bensinstasjonen. Sleit noe sjukt på casual også, ikke stort bedre på hardcore.. Der og RAAM er det verste på hele spillet.. :p Sier ikke nei takk hvis noen har lyst til å bare ta det der på coop en gang, kan si fra her i ettermiddag hvis jeg trenger det.. :)

7367282[/snapback]

Bare å si fra det... Er helt klart med på å hjelpe en medsoldat i nød :cool:

 

Edit: hmmm. skumle ting skjer med svarfunksjonen

Endret av Kamikazesmurf
Lenke til kommentar
Ojah.. Nei jeg sliter på den første der jeg.. Ved bensinstasjonen. Sleit noe sjukt på casual også, ikke stort bedre på hardcore.. Der og RAAM er det verste på hele spillet.. :p Sier ikke nei takk hvis noen har lyst til å bare ta det der på coop en gang, kan si fra her i ettermiddag hvis jeg trenger det.. :)

7367282[/snapback]

 

Heh, starta på hardcore i helgen og kom akkurat dit før jeg måtte gi meg (ble mest MP). Trikset er å bruke longshot'en på boomer'en, samtidig som man må bevege på seg før han får siktet deg inn. Greit i teorien, men ble sprengt i fillebiter hver gang jeg prøvde igår. Kunne gjerne prøvd det i co-op, men dessverre så blir det ikke mer spilling på meg før til helgen igjen... :(

Lenke til kommentar

Jeg hadde en liten negativ opplevelse med 3 stykker inne på en match no i stad!

 

Det var spesiellt 1 som spilte høye lyder i micen å plaget vett av oss andre. Disse var Norske! Var igrunn bare han ene som var gale, men de to andre løkene syntes dette var hysterisk morsom og oppfordret han til å fortsette!

 

Dette er en JÆVLA uting som jeg håper jeg slipper å oppleve igjen. Da kan dere finne andre dere vil spille la med!

 

Slikt ugress vil jeg kaste fra vennelista og la være å spille med i framtiden :mad:

 

Mvh

-Shaft-

 

Ps! Jeg nevner ikke navn slik at noen skal bli hengt ut, de det gjelder vet veldig godt hvem det er!

Endret av LordShaft
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...