Kamikazesmurf Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Invite meg også hvis det er plass da! Er fly forbanna fordi jeg ikke greier å hente den forbanna bilen på hardcore, så trenger noe annet å gjøre.. 7363778[/snapback] Hehe. Sliter med det samme. På cashual drepte jeg boomerne og bare sprang rett igjennom resten, men det fungerer særdeles dårlig på hardcore... Edit: Glemte at det er 2 ganger du skal ha tak i en bil... Der jeg plages er uten for Fenix-huset Forresten er det bare å sende PM her eller invitere meg hvis det skal spilles noe i formiddag. Endret 27. november 2006 av Kamikazesmurf Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Invite meg også hvis det er plass da! Er fly forbanna fordi jeg ikke greier å hente den forbanna bilen på hardcore, så trenger noe annet å gjøre.. 7363778[/snapback] Hehe. Sliter med det samme. På cashual drepte jeg boomerne og bare sprang rett igjennom resten, men det fungerer særdeles dårlig på hardcore... Edit: Glemte at det er 2 ganger du skal ha tak i en bil... Der jeg plages er uten for Fenix-huset Forresten er det bare å sende PM her eller invitere meg hvis det skal spilles noe i formiddag. 7367241[/snapback] Ojah.. Nei jeg sliter på den første der jeg.. Ved bensinstasjonen. Sleit noe sjukt på casual også, ikke stort bedre på hardcore.. Der og RAAM er det verste på hele spillet.. Sier ikke nei takk hvis noen har lyst til å bare ta det der på coop en gang, kan si fra her i ettermiddag hvis jeg trenger det.. Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Ojah.. Nei jeg sliter på den første der jeg.. Ved bensinstasjonen. Sleit noe sjukt på casual også, ikke stort bedre på hardcore.. Der og RAAM er det verste på hele spillet.. Sier ikke nei takk hvis noen har lyst til å bare ta det der på coop en gang, kan si fra her i ettermiddag hvis jeg trenger det.. 7367282[/snapback] Bare å si fra det... Er helt klart med på å hjelpe en medsoldat i nød Edit: hmmm. skumle ting skjer med svarfunksjonen Endret 27. november 2006 av Kamikazesmurf Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Spilte gjennom insane med en kompis i helga ... Det er ikke tull, det er virkelig insane. Ihvertfall deler av spillet, som RAAM f.eks. Sleit litt med han ja. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Ojah.. Nei jeg sliter på den første der jeg.. Ved bensinstasjonen. Sleit noe sjukt på casual også, ikke stort bedre på hardcore.. Der og RAAM er det verste på hele spillet.. Sier ikke nei takk hvis noen har lyst til å bare ta det der på coop en gang, kan si fra her i ettermiddag hvis jeg trenger det.. 7367282[/snapback] Heh, starta på hardcore i helgen og kom akkurat dit før jeg måtte gi meg (ble mest MP). Trikset er å bruke longshot'en på boomer'en, samtidig som man må bevege på seg før han får siktet deg inn. Greit i teorien, men ble sprengt i fillebiter hver gang jeg prøvde igår. Kunne gjerne prøvd det i co-op, men dessverre så blir det ikke mer spilling på meg før til helgen igjen... Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Er folk klare for spilling til kvelden? Sånn i 18-19-tiden? Begynner å brygge noen bassilusker i kroppen min så passer fint med henslengt stilling på sofaen og Gears PS! Begynner å bli skummelt hekta på det her nå Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Er ingenting skummelt med GeoW! utenom å gå tom for ammunisjon da... Kanskje ikveld, bruker å spille med klanen, men er med nå om noen vil ^^ Gamertag: Sillinde Lenke til kommentar
Kaiuss Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg er med! Gamertag: Kaiuss Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Viss noen vil spille er jeg med jeg! Fikk spillet på lørdag, men jeg begynnte ikke før igår, har kommet til Act 3. Fantastisk spill! Har prøvd litt på multiplayer og det var også utrolig morsomt! Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 AcIdica, er med på co-op om du vil? Add meg, så kommer jeg online straksens, GT: Sillinde Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Ja rekker sikkert litt spilling i dag før eg skal på jobb i kveld, vi får se. Beklager til alle som sendte invite i går, men eg var allerede i full gang med 7 fellow gamer.no folk! Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Ghaundan, jeg er med! Har akuratt addet deg... Hoster du? Veit ikke om 300 opp er tilstrekkelig? Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Tror jeg er gjerne med på litt GoW i kveld ja! Sku egentlig vært oppå ICA, og hørt om de trenger litt hjelp der men.. Tar det en anna dag? Jeg følger med på denna tråden her, så skriv her, eller invite, når det skjer ting! Janse Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Jeg er med på live spilling nå, eller eventuellt Co-op på insane nå! Gi meg en invite hvis noen er sugen Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg er med på Co-op på Insane jeg anytime. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Hvem var det jeg satt å spilte co-op med no nettopp? var det deg janse? Gullfisk hukommelsen min husker det søren ikke :!: Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hehe, det var nok ikke det Shaft;P Har ikke testa co-op enda.. Er det gøy? Litt keen på Warzone jeg altså Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Jeg hadde en liten negativ opplevelse med 3 stykker inne på en match no i stad! Det var spesiellt 1 som spilte høye lyder i micen å plaget vett av oss andre. Disse var Norske! Var igrunn bare han ene som var gale, men de to andre løkene syntes dette var hysterisk morsom og oppfordret han til å fortsette! Dette er en JÆVLA uting som jeg håper jeg slipper å oppleve igjen. Da kan dere finne andre dere vil spille la med! Slikt ugress vil jeg kaste fra vennelista og la være å spille med i framtiden Mvh -Shaft- Ps! Jeg nevner ikke navn slik at noen skal bli hengt ut, de det gjelder vet veldig godt hvem det er! Endret 27. november 2006 av LordShaft Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Noen som er med nå? Trenger flere.... Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg blir med!Skrur på boksen nå! ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg