Gå til innhold

Spille GeoW - Online?

LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fortelle hvor fiender er, etc. Jeg har akkseptert disket, jeg vil bare redde ryktet til down3d, for vi er en fin gjeng, og dette har gått altfor langt.

7986706[/snapback]

Ble dere disket for fjusk?

7987956[/snapback]

Ja. Egentlig skulle den ene spilleren bli diska, ikke hele laget, men nå gikk det som det gikk. Det som er kjipt er at nå har alle i klanen rykte på oss for å være fuskere. :(

Lenke til kommentar

Spilte mot noen eplekjekke amerikanere i dag. De snakka om hvor bra amerika var i forhold til hele verden og at hvis du snakket fler språk som Europere som regel gjør så er du et sånn og sånn menneske. Å hvis du snakket et språk da er du amerikaner fullblods!

Blei så sint på og høre på dem, å midt i gamet fikk jeg min hevn og fikk tilbake respekten som alle mennesker skal ha. (Kansje litt langt og dra den :p )

Vi spilte Gridlock, jeg løp opp henta sniperen. Å fikk øye på 2 loctus som kom bakfra. Jeg spretter ned og tar ganke mye skade fra dem. Da jeg snur meg 180 grader i full fart så zoomer jeg ikke men bare sikter på sniperen og headshoter han ene karen så det rister. Han andre loctusen stod der litt og lurte på hva som skjedde å gjemmer seg.

Å han fikk smake min ssnniipeprr like godt. Poenget i denne historien er

"Never Mess With An Europen Man"

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar
Ja men slik vil det alltid være!

Hadde jeg vært deg hadde jeg lagt klanen død og starta en ny!

Du kommer aldri til å renvaske det klannavnet der  :(

7994695[/snapback]

Greia er at jeg spiller for en 360 side. Vi kan ikke bare gå vekk derifra. Det jeg derimot vil gjøre, er å rekruttere nye medlemmer. Så om noen av dere vet om, eller er en jævlig god spiller, så si ifra til meg. Navnet skal renvaskes, og vi skal bli norges beste.

Lenke til kommentar
Bææs.. Der tok lordfighter turen. Nesten ingen online jo :cry:

Jaja hiver på en film i stedet jeg.

7994994[/snapback]

Du burde kaste filmen ut av vinduet med en gang. Pronto.

Ja, men akkurat nå har jeg en kompis som har okkupert maskina fullstendig!

Slepper faen ikke til vettu. Tenkte jeg skulle laste ned Crackdown demoen også, men NEIDA :cry:

Får vel ta på meg trollhanskene å kaste han på dør snart  :whistle:

7994901[/snapback]

Og du må ta på deg trollhanskene og kaste kompisen din på dør.

Logg på og sett inn spillet! Men siden klokken passerer midnatt om få minutter blir det vel ikke så mye spilling? :hrm:

Lenke til kommentar

Faen altså!! Dere har hygget dere i hele kveld med å drepe folk i GeoW, og hva her jeg gjort? JOBBET! :hrm:

Så mens dere har eid hverandre har jeg rydda og stått å laget pølser til folk (ja for det er det vi gjør på en bensin stasjon. Vi selger ikke drivstoff lengre, kun bacon-pølser i fint brød med rekesalat og rå-løk, takk!) :thumbdown:

Skal ikke på jobb på 2 uker nå da :dribble: Skal en liten uke til England neste uke da, men jeg er med de neste kveldene og nettene :w00t: "B to the Anus", lenge sia sist nå. kom på LIVE i morra skal jeg omplassere på det vakre ansiktet ditt :!:

Lenke til kommentar

vel nå føler jeg meg litt pisket her.. men men..

det har seg sånn at dama og sønnen hennes tar veldig mye av min oppmerksomhet for tiden.. (pluss barne hender og power knapp.. :nei: )

så derfor blir det EKSTREMT lite GeoW spilling..

men et lys i det fjerne er at fine ord som kompromis eksisterer..

så derfor oppfordrer jeg til en "gentlemans club" på xbox for oss med andre forpliktekser og tid krevende aktiviteter..

hvor da vi kan møtes i GeoW og blåse skaller og bein til krampa tar oss..

Noen som kunne tenke seg det?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...