LordShaft Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 :!: toffy glimter til med humoren i dag Det blir gaming på meg i kveld. så kakk i meg når dere er online så skal jeg stille kroppen min til disposisjon. å ja, jeg er tåiht Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 Fortelle hvor fiender er, etc. Jeg har akkseptert disket, jeg vil bare redde ryktet til down3d, for vi er en fin gjeng, og dette har gått altfor langt. 7986706[/snapback] Ble dere disket for fjusk? 7987956[/snapback] Ja. Egentlig skulle den ene spilleren bli diska, ikke hele laget, men nå gikk det som det gikk. Det som er kjipt er at nå har alle i klanen rykte på oss for å være fuskere. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 Ja men slik vil det alltid være! Hadde jeg vært deg hadde jeg lagt klanen død og starta en ny! Du kommer aldri til å renvaske det klannavnet der Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Spilte mot noen eplekjekke amerikanere i dag. De snakka om hvor bra amerika var i forhold til hele verden og at hvis du snakket fler språk som Europere som regel gjør så er du et sånn og sånn menneske. Å hvis du snakket et språk da er du amerikaner fullblods! Blei så sint på og høre på dem, å midt i gamet fikk jeg min hevn og fikk tilbake respekten som alle mennesker skal ha. (Kansje litt langt og dra den ) Vi spilte Gridlock, jeg løp opp henta sniperen. Å fikk øye på 2 loctus som kom bakfra. Jeg spretter ned og tar ganke mye skade fra dem. Da jeg snur meg 180 grader i full fart så zoomer jeg ikke men bare sikter på sniperen og headshoter han ene karen så det rister. Han andre loctusen stod der litt og lurte på hva som skjedde å gjemmer seg. Å han fikk smake min ssnniipeprr like godt. Poenget i denne historien er "Never Mess With An Europen Man" Endret 21. februar 2007 av BanAnus Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 Ja men slik vil det alltid være! Hadde jeg vært deg hadde jeg lagt klanen død og starta en ny! Du kommer aldri til å renvaske det klannavnet der 7994695[/snapback] Hør hør.. Forresten. Blir det noe gears på deg ikveld sjæft? Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 Ja, men akkurat nå har jeg en kompis som har okkupert maskina fullstendig! Slepper faen ikke til vettu. Tenkte jeg skulle laste ned Crackdown demoen også, men NEIDA Får vel ta på meg trollhanskene å kaste han på dør snart Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 Ja, men akkurat nå har jeg en kompis som har okkupert maskina fullstendig! Slepper faen ikke til vettu. Tenkte jeg skulle laste ned Crackdown demoen også, men NEIDA Får vel ta på meg trollhanskene å kaste han på dør snart 7994901[/snapback] Kast han på hue og rævva ut og mekk ett game Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 Bææs.. Der tok lordfighter turen. Nesten ingen online jo Jaja hiver på en film i stedet jeg. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 Ja men slik vil det alltid være! Hadde jeg vært deg hadde jeg lagt klanen død og starta en ny! Du kommer aldri til å renvaske det klannavnet der 7994695[/snapback] Greia er at jeg spiller for en 360 side. Vi kan ikke bare gå vekk derifra. Det jeg derimot vil gjøre, er å rekruttere nye medlemmer. Så om noen av dere vet om, eller er en jævlig god spiller, så si ifra til meg. Navnet skal renvaskes, og vi skal bli norges beste. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 Har du aldri hørt Once a cheater allways a cheater? Cheating er utrolig ryktespredene i gameing verden. Noe sir meg at dere kommer til å slite med jobben, men for all del. Slit navnet med helsa! Jeg hadde hvertfall aldri gidda å joine den klanen. Lenke til kommentar
Eastrem Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 Bææs.. Der tok lordfighter turen. Nesten ingen online jo Jaja hiver på en film i stedet jeg. 7994994[/snapback] Du burde kaste filmen ut av vinduet med en gang. Pronto. Ja, men akkurat nå har jeg en kompis som har okkupert maskina fullstendig! Slepper faen ikke til vettu. Tenkte jeg skulle laste ned Crackdown demoen også, men NEIDA Får vel ta på meg trollhanskene å kaste han på dør snart 7994901[/snapback] Og du må ta på deg trollhanskene og kaste kompisen din på dør. Logg på og sett inn spillet! Men siden klokken passerer midnatt om få minutter blir det vel ikke så mye spilling? Lenke til kommentar
anolop Skrevet 22. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2007 Faen altså!! Dere har hygget dere i hele kveld med å drepe folk i GeoW, og hva her jeg gjort? JOBBET! Så mens dere har eid hverandre har jeg rydda og stått å laget pølser til folk (ja for det er det vi gjør på en bensin stasjon. Vi selger ikke drivstoff lengre, kun bacon-pølser i fint brød med rekesalat og rå-løk, takk!) Skal ikke på jobb på 2 uker nå da Skal en liten uke til England neste uke da, men jeg er med de neste kveldene og nettene "B to the Anus", lenge sia sist nå. kom på LIVE i morra skal jeg omplassere på det vakre ansiktet ditt :!: Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 22. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2007 haha thats a deal mate! Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 22. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2007 Siden jeg akkurat er nesten frisk etter å ha vært syk i 2 dager, og byen her er reine lost planet(UTROLIG mye snø!), fikk jeg desverre ikke kjøpt meg mikk idag, dere får nok høre den vakre stemmen min til uka da Lenke til kommentar
enator Skrevet 22. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2007 vel nå føler jeg meg litt pisket her.. men men.. det har seg sånn at dama og sønnen hennes tar veldig mye av min oppmerksomhet for tiden.. (pluss barne hender og power knapp.. ) så derfor blir det EKSTREMT lite GeoW spilling.. men et lys i det fjerne er at fine ord som kompromis eksisterer.. så derfor oppfordrer jeg til en "gentlemans club" på xbox for oss med andre forpliktekser og tid krevende aktiviteter.. hvor da vi kan møtes i GeoW og blåse skaller og bein til krampa tar oss.. Noen som kunne tenke seg det? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 22. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2007 Absolutt! Dama krever oppmerksomhet ofte, å det er så og si greit siden xbox tar mye av tiden min ellers. Men ofte kræsjer det at jeg vil være med men kan ikke for da vil dama ha litt kvalitetstid som dem kaller det... Im IN! Lenke til kommentar
anolop Skrevet 22. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2007 Er alle kamper ferdigspilte nå eller er noen online fortsatt? Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 22. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2007 noen som spiller nå? jeg kommer på halv tolv! Lenke til kommentar
anolop Skrevet 22. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2007 Noen som har "Clusterluck" achievment'n eller?? For jeg har drept 3 fiender 16 forskjellige ganger og ikke fått cred for det Noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 23. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2007 Er du sikker på at du har drept 3 stk? Det er vanskelig å se i campaign. Du vet at den kan fåes på livematcher også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg