Gå til innhold

Spille GeoW - Online?

LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk denne meldinga nå nettopp: "The disc is unreadable" :cry:

Har jeg spilt istykker cd plata?? (GeOW)

7971351[/snapback]

Det er bare slikt som skjer av og til dessverre. Det er en bug som dukker opp på flere 360-spill.

Du har med all sannsynlighet ikke ødelagt discen din. Jeg fikk denne feilen første gang ca 1time etter jeg hadde kjøpt spillet.. Heldigvis har det bare skjedd 4-5ganger etter det og jeg har spilt myyyyyye :roll:

Lenke til kommentar

Da har vi klart det gutter (og eventuelt jenter), vi er større enn markedplass-tråden som er ett år eldre enn oss :w00t: Det var Lakus som gjorde oss oppmerksom på det, så han skal få litt av æren for denne posten. (Side 93, Post # 1857)

Opprettet 29/12-2005 : 03:23

2280 poster

Opprettet 21/11-2006 : 13:24

2283 Poster

Lenke til kommentar
Da har vi klart det gutter (og eventuelt jenter), vi er større enn markedplass-tråden som er ett år eldre enn oss :w00t: Det var Lakus som gjorde oss oppmerksom på det, så han skal få litt av æren for denne posten. (Side 93, Post # 1857)
Opprettet 29/12-2005 : 03:23

2280 poster

Opprettet 21/11-2006 : 13:24

2283 Poster

7971793[/snapback]

fortsette og holde liv i denne tråden da.

Lenke til kommentar
Hva var premien?

7971285[/snapback]

Kasse med øl hadde vært best :D

7971351[/snapback]

Nei, det er 360'n som sliter. En av 360'ene jeg har (kjøpte den rett før jul) gjør dette med alle spillene jeg har. Skal sende den inn til reperasjon.

Lenke til kommentar
Nei, det er dvdspilleren som sliter, de fleste har fått det problemet en gang eller to.

BanAnus: Et sånnt Live Vision kamera, det er tittelen jeg synes er kulest da.

7972243[/snapback]

Ahh måtte tenkte 2-3 ganger før jeg skjønte hva du helt mente. Ok så du vant det, kult. Da blir det nude pose da online siden jeg har det Vision kamera og ;) Kun brukt det en gang under Uno + game picture :p

Så noe må jeg bruke det til! Ja hadde vært litt fett og hatt den tittelen selv :love:

Lenke til kommentar
Hva var premien?

7971285[/snapback]

7971351[/snapback]

Nei, det er 360'n som sliter. En av 360'ene jeg har (kjøpte den rett før jul) gjør dette med alle spillene jeg har. Skal sende den inn til reperasjon.

7973799[/snapback]

Min gjør også dette av og til. I tillegg så bare låser den seg av og til. Så må jeg starte boxen på nytt. Det skjer bare med Gears of War da. Veldig irriterende. Spesielt når jeg spiller ranked. Får jo et lass med "quit early" reviews. Er det noe galt med boxen? Bør jeg sende den inn?

Lenke til kommentar
Hva var premien?

7971285[/snapback]

7971351[/snapback]

7973799[/snapback]

Min gjør også dette av og til. I tillegg så bare låser den seg av og til. Så må jeg starte boxen på nytt. Det skjer bare med Gears of War da. Veldig irriterende. Spesielt når jeg spiller ranked. Får jo et lass med "quit early" reviews. Er det noe galt med boxen? Bør jeg sende den inn?

7975305[/snapback]

samme med meg. kommer opp sånn men er på flere spill

noen med og game coop på insane nå elle`? add meg på gt: stisse2k

eller send pm her.

Endret av stisse2k
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...