Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

For en idiot det var da Anus! Slike folk er ikke verdig en Xbox, ei GeOW :nei:

 

Jeg spilte med St Hazen i går (genial spiller), og vi var 3 vs. 3. Så kommer det en Smurf med på laget vårt (han hadde smurf i slutten av nicket). Greit det, hadde det ikke vært for at vi var kun nordmenn og han var Britisk... Hazen kicka han ett ti-talls ganger før Hazen ikke gidda mer, for han kom jo pinadø mæ tebake hver gang! :dontgetit:

 

Vi fant ut at det var mer moro å la han bli med da, trodde han... Vi downa han flere ganger, skøt hue av han, men tror du han quitta? NEI DA!! :no: Han sendte meg ei melding, "scum", før han begynte å ta igjen da. Først var det moro, men nå begynte det å bli jævli irriterende!! Så bytta vi map og da var han veldig raskt ute med å bytte lag, utrolig nok :innocent:

 

Veldig moro å se match stats'n da: anolop - kills: 5 - points: -10 :tease:

Endret av anolop
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begynner å bli så forbanna lei urettferdighetene i GOW nå at jeg spyr! Når alt fungerer som det skal så er det vel og fint. Men er så grise lei alle ganger hvor du kan skyte en fyr i ryggen 3 ganger med hagla på kloss hold, så snur han seg bare og gir deg ett skudd så dør DU. Eller når du tømmer ett helt lancer magasin på en, så overlever han - og skyter deg med halve magasinet sitt, og så dør du.

 

Vet om active reload og lagging osv osv. Men noen ganger så virker det som det ikke er det som er problemet heller. Bare spillet som har bestemt seg for at "I dag skal alle pawne deg!" ARGH!!!

 

Lurer på om det er noen battlefield 2 servere oppe og går.....

Lenke til kommentar
Begynner å bli så forbanna lei urettferdighetene i GOW nå at jeg spyr! Når alt fungerer som det skal så er det vel og fint. Men er så grise lei alle ganger hvor du kan skyte en fyr i ryggen 3 ganger med hagla på kloss hold, så snur han seg bare og gir deg ett skudd så dør DU. Eller når du tømmer ett helt lancer magasin på en, så overlever han - og skyter deg med halve magasinet sitt, og så dør du.

 

Vet om active reload og lagging osv osv. Men noen ganger så virker det som det ikke er det som er problemet heller. Bare spillet som har bestemt seg for at "I dag skal alle pawne deg!" ARGH!

 

Lurer på om det er noen battlefield 2 servere oppe og går.....

7969181[/snapback]

 

 

er litt enig med deg der. altså jeg er ikke noe god men si jeg skyter et magasin på en (treffer ca med halv parten) rondt magen/brystet/hode så tar han 1 skudd med pistol i brystet og jeg dør.

Lenke til kommentar
Active Reload fungerer jo at Jo nærmer du klarer og komme nær den "ytterste" linja på målern desto mer effektiv blir skuddene dine. Dette pluss litt flaks fra fienden så er man død fort...

 

Merket det selv noen ganger, men kun mot amerikanere med dårlig linje ;)

7970400[/snapback]

 

 

hva er det dere active realode?

Lenke til kommentar

Som jeg har skjønt er den delt inn i 3 deler, greier du og reloade på den ytterste delen av målern får du en veldig svak boost, så en boost. Så en "perfect" reload så tar du alle mann på et skudd.

 

Dette gjør du når du reloader vanlig men trykker en gang til når streken i måleren er på det hvite feltet. (reload status saken på skjermen)

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar
Som jeg har skjønt er den delt inn i 3 deler, greier du og reloade på den ytterste delen av målern får du en veldig svak boost, så en boost. Så en "perfect" reload så tar du alle mann på et skudd.

 

Dette gjør du når du reloader vanlig men trykker en gang til når streken i måleren er på det hvite feltet. (reload status saken på skjermen)

7970531[/snapback]

 

 

ok så man må trykke 2 ganger ? sånn at

 

den første skyter man dårlig

den andre skyter man "vanlig"

den tredje skyter man "best"

 

?

Lenke til kommentar

haha kult, slutter på jobb 1800 så er vel hjemme i kveld en gang. Så er sikkert med da! :D

 

Du skal få downe meg så mye du orker :tease:

 

Men bare så det er sakt, du reloader vanlig, mens den "pinnen" på reload indikatoren går til høyre. Å begynner og spasere i det hvite feltet. Trykker du enda en gang! 2 trykk i løpet av 2 sekunder. Jo nærmere du er nær starten på det hvite feltet. Jo bedre active reload får du ;)

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar
haha kult, slutter på jobb 1800 så er vel hjemme i kveld en gang. Så er sikkert med da! :D

 

Du skal få downe meg så mye du orker  :tease:

 

Men bare så det er sakt, du reloader vanlig, mens den "pinnen" på reload indikatoren går til høyre. Å begynner og spasere i det hvite feltet. Trykker du enda en gang! 2 trykk i løpet av 2 sekunder. Jo nærmere du er nær starten på det hvite feltet. Jo bedre active reload får du ;)

7970824[/snapback]

 

 

ok da er du død og downa omverandre i kveld:)

Lenke til kommentar
Får du active reloade med sniper downer du på ett skudd! samme hvor du treffer på kroppen  :innocent:

7970550[/snapback]

Lysten på å teste det der ut ikveld? Jeg tror nemlig ikke at du klarer treffe noe som helst :ph34r:

 

Begynner å savne godgjengen i Gears nå :(

 

Kaiuss, Lordfighter og resten av folket... Klare for litt spilling ikveld?

 

Edit: Stikker på butikken og kjøper meg noe middag nå jeg.. Etter den middagen er inntatt så er det gaming resten av kvelden hvis det er noen som vil leke med meg da :hmm:

Endret av Darth MToffy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...