Gå til innhold

Spille GeoW - Online?

LordShaft

Anbefalte innlegg

Noen som blir med på en kamp i morgen(fredag)?

Har nettopp skaffet meg dette og er veldig hypp på å prøve dette online. Har veldig gjerne lyst å ha noen nordmenn til "guide" meg litt rundt på hvordan det fungerer.

Dialekten kan kanskje være litt vanskelig å forstå(stavanger dialekt)

GamerTag: CissaTheMan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var nødt til å gjøre fjøs (!) jeg, men skal hoppe igjennom dusjen først. Kommer på om 30 min :w00t:

Noen som er med på co-op, Act 2 på Insane?

7950744[/snapback]

jeg er med jeg. da får jeg også litt achivevment og vel?

gamertag: stisse2k

nå skal jeg bare gå igjen om 10 krl spm. som jeg får som prøve i morgen er gjort på 10 min.

Endret av stisse2k
Lenke til kommentar

Det går fint Anal.

Å gid jeg hater sånne barnslige idiotiske mennesker! Hadde en kamp med et par Nordmenn, tror ikke dem er fra diskusjon. I allefall ikke han ene som invita meg. Langt inn i kampen så greier jeg og kjempe meg fram og downe en kar samtidig som han downa meg. Så vi ligger og kysser hverandre på bakken.

Jeg hopper og tramper og henter bikkja mi og kilern så bakbeient hans tramper som en vill Tasmania ydyr på A knappen. For og ikke blø ut, for nå hadde jeg sugd lenge og dette killet ville jeg ha!

Men tror du ikke at den idioten av en Host kaster meg ut av kampen så vi kan bli fortere ferdig. Dem vant så klart da, så inviteren han meg tilbake for og spille mer. Jeg hadde kjempe for og ta han så kaster han meg ut. Det er så barnslig at jeg får lyst til og henge fyren opp i taket med tunga hans som tau.

ARGGHH!! Veit hvem som ikke er lengere på min liste for og si det slikt.. :realmad: (han er ikke fra diskusjon men en eller annen klan)

Sånn måtte få det ut, det irriterte meg bare sånn at jeg ikke orket og spille mer..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...