AtheusNor Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 Noen som blir med på en kamp i morgen(fredag)? Har nettopp skaffet meg dette og er veldig hypp på å prøve dette online. Har veldig gjerne lyst å ha noen nordmenn til "guide" meg litt rundt på hvordan det fungerer. Dialekten kan kanskje være litt vanskelig å forstå(stavanger dialekt) GamerTag: CissaTheMan Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 Møtte noen Stavanger folk når jeg var i Spania i sommer. Kompisen min som var med meg trodde de var danske ^^ Men legger deg til etterhvert jeg Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 Nice! Jeg bare elsker singel player delen på GeoW så håper virkelig at dette MP er like bra! Lenke til kommentar
eliph Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 Noen som skal spille ikveld? Jeg er evig hypp Lenke til kommentar
anolop Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 Noen som skal spille ikveld? Jeg er evig hypp 7949978[/snapback] Tror jeg bli å se om ikke alt for lenge, men har mest lyst til å spille Insane på Act 2. Noen som er med på litt co-op? PM eller send meg melding på LIVE Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg kommer for å spille lit også om ikke for lenge.. Men må ut å kjøpe røyk å mat! Lenke til kommentar
anolop Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 Var nødt til å gjøre fjøs (!) jeg, men skal hoppe igjennom dusjen først. Kommer på om 30 min Noen som er med på co-op, Act 2 på Insane? Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Var nødt til å gjøre fjøs (!) jeg, men skal hoppe igjennom dusjen først. Kommer på om 30 min Noen som er med på co-op, Act 2 på Insane? 7950744[/snapback] jeg er med jeg. da får jeg også litt achivevment og vel? gamertag: stisse2k nå skal jeg bare gå igjen om 10 krl spm. som jeg får som prøve i morgen er gjort på 10 min. Endret 15. februar 2007 av stisse2k Lenke til kommentar
anolop Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 tja, Du kommer jo til å være Santiago. så, ja... Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 tja, Du kommer jo til å være Santiago. så, ja... 7950778[/snapback] kan jeg bli med nå? Lenke til kommentar
anolop Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 skal bare spille ferdig noen runder (MP) med Comprade her, så kan vi starte etterpå? Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 skal bare spille ferdig noen runder (MP) med Comprade her, så kan vi starte etterpå? 7951330[/snapback] ja lang tid tar det og bli ferdig? Lenke til kommentar
anolop Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg har 22 Friends online nå, og 16 av de/dere spiller Gears of War :!: Ingen som vil sende invite da? Team Chrissj, jeg kan fortsatt være skyteskiva deres... :!: Lenke til kommentar
alexandermcloughlin Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 Det var morro å spille online med norske folk....bare synd jeg ikke har et lag slik at jeg kan vere med i turneringa Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg må TRENE! Merket det i dag, at lakus sugde skikkelig på Locust tiss! Har jo spilt 2 timer de siste 2 ukene ca Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 16. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2007 Å lenge siden jeg har spilt :S Men i morra er jeg klar gutta! Så hent kakaoen for Anusen skal ta tilbake tronen sin Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 16. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg slutter på jobb i dag 1500 så etter det kan jeg ta en runde eller mer Noen som er med? Lenke til kommentar
anolop Skrevet 16. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Skal på nettvakt på jobb denne helgen, så jeg kommer nok ikke til å være så mye online da. Sorry BanAnus Skal en tur på i ettermiddag, men det er for å spille SP da... Endret 16. februar 2007 av anolop Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 16. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2007 Det går fint Anal. Å gid jeg hater sånne barnslige idiotiske mennesker! Hadde en kamp med et par Nordmenn, tror ikke dem er fra diskusjon. I allefall ikke han ene som invita meg. Langt inn i kampen så greier jeg og kjempe meg fram og downe en kar samtidig som han downa meg. Så vi ligger og kysser hverandre på bakken. Jeg hopper og tramper og henter bikkja mi og kilern så bakbeient hans tramper som en vill Tasmania ydyr på A knappen. For og ikke blø ut, for nå hadde jeg sugd lenge og dette killet ville jeg ha! Men tror du ikke at den idioten av en Host kaster meg ut av kampen så vi kan bli fortere ferdig. Dem vant så klart da, så inviteren han meg tilbake for og spille mer. Jeg hadde kjempe for og ta han så kaster han meg ut. Det er så barnslig at jeg får lyst til og henge fyren opp i taket med tunga hans som tau. ARGGHH!! Veit hvem som ikke er lengere på min liste for og si det slikt.. (han er ikke fra diskusjon men en eller annen klan) Sånn måtte få det ut, det irriterte meg bare sånn at jeg ikke orket og spille mer.. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 16. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2007 anolop ? fortsette co.op nå hvis du kan? jeg ble med en venn hjemm og komm nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg