anolop Skrevet 13. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2007 Er dritlei av å spille med med engelskmenn på public nå, har leita etter denne tråden men fant den først no.. Legg meg til så er jeg med stort sett hver dag etter 18. Gamertag: fittesprekk 7935559[/snapback] Velkommen til tråden, og velkommen til GeOW spilling. Har du spilt mye så du er erfaren eller er du forholdsvis fersk? eh.. fint gamertag.. Lenke til kommentar
eliph Skrevet 13. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2007 Har litt erfaring, spilt mye Halo 1-2 , så e plukka opp det her kjapt Invite så får vi se.. Spilte ei stund uten live, så jeg fikk litt achievements points som jeg ikke ville miste :\ Litt uheldig med den gamertagen kan du si Lenke til kommentar
anolop Skrevet 13. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Har litt erfaring, spilt mye Halo 1-2 , så e plukka opp det her kjapt Invite så får vi se..Spilte ei stund uten live, så jeg fikk litt achievements points som jeg ikke ville miste :\ Litt uheldig med den gamertagen kan du si 7935767[/snapback] Ok. Jeg spiller ikke før etter klokka 23.00, men skal invite deg til spill jeg kommer inn i Du vet du kan forandre gamertaget ditt hvis du ikke liker det... Det gjør du på dashboardet ditt... EDIT: ett lite spm.: Hvis mann tar ett headshot med longshot, får man da achievment for headshot, longshot, eller begge deler da?? Hvis noen forsto det der Endret 13. februar 2007 av anolop Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 13. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2007 Det vet jeg ikke, men vil infomere alle om at jeg ikke lenger har mik! Idag kl.19.53 norsk tid ble drittet fra Mikrosoft ødelagt :/ Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 13. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) venter spent på at box`n min skal bli reppa jeg... Endret 13. februar 2007 av hodesleng Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2007 EDIT: ett lite spm.: Hvis mann tar ett headshot med longshot, får man da achievment for headshot, longshot, eller begge deler da?? Hvis noen forsto det der Tar du 100 headshots med Longshot'en får du både 100 headshot Achievementen, og Longshot Achievementen. Men er noen med på Act 4-5 på Insane? Eventuelt Act 3-5, husker ikke om jeg har gjort Act 3 på Insane akkurat nå.. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 13. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2007 Men er noen med på Act 4-5 på Insane? Eventuelt Act 3-5, husker ikke om jeg har gjort Act 3 på Insane akkurat nå.. Takk for svar Lakus Skulle gjerne vært med lakus, men som sagt 100 ganger før er det kamp om tv'n... Skal til Trondheim i morra da for å kjøpe en ny, så da er jeg sikkert på LIVE fra kl. 17.00 på kvelden Kommer på en liten tur nå klokka 23.20 da Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 13. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2007 Det visste jeg ikke Lakus! Gjelder det også for excecutions/pistol? Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg er med på Coop Lakus... Så lenge du kan hoste så jeg får Dominic archievments Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Tar du headshot med sniper får du kun headshot, ikke sniper OG headshot. Det blir som om man står for nærme en som er downa og tar han med pistolen, da blir det execution, ikke pistolkill og heller ikke begge deler. Endret 14. februar 2007 av xeran2 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Da lurer jeg sinnsykt på hvordan jeg fikk både Headshot Achievementen og Longshot Achievementen samtidig når jeg hadde betydelig under 100 kills, sikkert rundt 40 med det "ikonet" som viser at man har en kill med snipern Kan du svare på den xeran2? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Det visste jeg ikke Lakus! Gjelder det også for excecutions/pistol? Tror ikke det nei, men som jeg sa så gjelder det nok med sniper Gastaa, er du med i dag? Act 4-5 Insane? Lenke til kommentar
eliph Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Er med på å spille nå frem til 13.30.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg er på skolen og er ikke hjemme før i 16 tiden vil jeg tro Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Noen som er med på å spille nå? Har tid frem til 15.30 Lenke til kommentar
eliph Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg er med, invite du.. Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Ja, jeg er med på det, men er det greit om vi pløyer gjennom de andre actsa også på casual? Da får jeg nemlig Dominic archiementen.... Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Da lurer jeg sinnsykt på hvordan jeg fikk både Headshot Achievementen og Longshot Achievementen samtidig når jeg hadde betydelig under 100 kills, sikkert rundt 40 med det "ikonet" som viser at man har en kill med snipern Kan du svare på den xeran2? 7939073[/snapback] Glem det, jeg tok feil. Så jeg kan ikke svare på det nei. :!: For den snipersaken gjelder det for begge to hvis du får headshot, men gjelder også bare sniper. Ikke for pistol/execution. Endret 14. februar 2007 av xeran2 Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Da lurer jeg sinnsykt på hvordan jeg fikk både Headshot Achievementen og Longshot Achievementen samtidig når jeg hadde betydelig under 100 kills, sikkert rundt 40 med det "ikonet" som viser at man har en kill med snipern Kan du svare på den xeran2? 7939073[/snapback] Glem det, jeg tok feil. Så jeg kan ikke svare på det nei. :!: For den snipersaken gjelder det for begge to hvis du får headshot, men gjelder også bare sniper. Ikke for pistol/execution. 7939887[/snapback] Men.. dersom du får headshot med pistol, så teller det som begge deler, akkurat som med sniper. Execution er noe annet igjen og teller kun som execution uansett hvilket våpen du bruker. Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Har litt erfaring, spilt mye Halo 1-2 , så e plukka opp det her kjapt Invite så får vi se..Spilte ei stund uten live, så jeg fikk litt achievements points som jeg ikke ville miste :\ Litt uheldig med den gamertagen kan du si 7935767[/snapback] Jeg ville vel anbefalt å bytte det gamertaget, ihvertfall dersom du ønsker å bli tatt seriøst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg