Gå til innhold

Spille GeoW - Online?

LordShaft

Anbefalte innlegg

Er dritlei av å spille med med engelskmenn på public nå, har leita etter denne tråden men fant den først no.. Legg meg til så er jeg med stort sett hver dag etter 18. Gamertag:  fittesprekk  :)

7935559[/snapback]

Velkommen til tråden, og velkommen til GeOW spilling. Har du spilt mye så du er erfaren eller er du forholdsvis fersk?

eh.. fint gamertag.. :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har litt erfaring, spilt mye Halo 1-2 , så e plukka opp det her kjapt :) Invite så får vi se..

Spilte ei stund uten live, så jeg fikk litt achievements points som jeg ikke ville miste :\ Litt uheldig med den gamertagen kan du si :p

7935767[/snapback]

Ok. Jeg spiller ikke før etter klokka 23.00, men skal invite deg til spill jeg kommer inn i :thumbup:

Du vet du kan forandre gamertaget ditt hvis du ikke liker det... Det gjør du på dashboardet ditt...

EDIT: ett lite spm.: Hvis mann tar ett headshot med longshot, får man da achievment for headshot, longshot, eller begge deler da?? :hmm: Hvis noen forsto det der :dontgetit:

Endret av anolop
Lenke til kommentar
EDIT: ett lite spm.: Hvis mann tar ett headshot med longshot, får man da achievment for headshot, longshot, eller begge deler da?? :hmm: Hvis noen forsto det der :dontgetit:

Tar du 100 headshots med Longshot'en får du både 100 headshot Achievementen, og Longshot Achievementen.

Men er noen med på Act 4-5 på Insane? Eventuelt Act 3-5, husker ikke om jeg har gjort Act 3 på Insane akkurat nå..

Lenke til kommentar
Men er noen med på Act 4-5 på Insane? Eventuelt Act 3-5, husker ikke om jeg har gjort Act 3 på Insane akkurat nå..

Takk for svar Lakus :yes: Skulle gjerne vært med lakus, men som sagt 100 ganger før er det kamp om tv'n... Skal til Trondheim i morra da for å kjøpe en ny, så da er jeg sikkert på LIVE fra kl. 17.00 på kvelden :w00t:

Kommer på en liten tur nå klokka 23.20 da :thumbup:

Lenke til kommentar
Da lurer jeg sinnsykt på hvordan jeg fikk både Headshot Achievementen og Longshot Achievementen samtidig når jeg hadde betydelig under 100 kills, sikkert rundt 40 med det "ikonet" som viser at man har en kill med snipern ;)

Kan du svare på den xeran2?

7939073[/snapback]

Glem det, jeg tok feil. Så jeg kan ikke svare på det nei. :!:

For den snipersaken gjelder det for begge to hvis du får headshot, men gjelder også bare sniper. Ikke for pistol/execution.

Endret av xeran2
Lenke til kommentar
Da lurer jeg sinnsykt på hvordan jeg fikk både Headshot Achievementen og Longshot Achievementen samtidig når jeg hadde betydelig under 100 kills, sikkert rundt 40 med det "ikonet" som viser at man har en kill med snipern ;)

Kan du svare på den xeran2?

7939073[/snapback]

Glem det, jeg tok feil. Så jeg kan ikke svare på det nei. :!:

For den snipersaken gjelder det for begge to hvis du får headshot, men gjelder også bare sniper. Ikke for pistol/execution.

7939887[/snapback]

Men.. dersom du får headshot med pistol, så teller det som begge deler, akkurat som med sniper. Execution er noe annet igjen og teller kun som execution uansett hvilket våpen du bruker.

Lenke til kommentar
Har litt erfaring, spilt mye Halo 1-2 , så e plukka opp det her kjapt :) Invite så får vi se..

Spilte ei stund uten live, så jeg fikk litt achievements points som jeg ikke ville miste :\ Litt uheldig med den gamertagen kan du si :p

7935767[/snapback]

Jeg ville vel anbefalt å bytte det gamertaget, ihvertfall dersom du ønsker å bli tatt seriøst.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...