Gå til innhold

Spille GeoW - Online?

LordShaft

Anbefalte innlegg

Jeg vil ikke bli oppfatta som tagger eller chainsawer, dere må lese at det var kun for achievments'n det :D Men jeg må si at grenade tag er en mye morsommere måte å drepe noen på enn å chainsawe dem.

Men favoritt våpenet er og blir hagla :love:

Endret av anolop
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men jeg må si at grenade tag er en mye morsommere måte å drepe noen på enn å chainsawe dem.

Men favoritt våpenet er og blir hagla :love:

7932626[/snapback]

Greit at det er morsomt for deg, men du behøver ikke være noe god i spillet for å drepe noen med det!! Men hagla derimot, der trenger du litt skills og litt flaks noen ganger... he he

Lenke til kommentar
Greit at det er morsomt for deg, men du behøver ikke være noe god i spillet for å drepe noen med det!! Men hagla derimot, der trenger du litt skills og litt flaks noen ganger...  he he

7932726[/snapback]

Jeg bruker ikke tags så mye i vanlige kamper, men er det en spiller som er drit god og knuser meg eller laget hver gang, jakter jeg jo på han med tag for å gi laget en sjanse. Du må jo innrømme at det er litt morsomt og da ;)

Lenke til kommentar
Greit at det er morsomt for deg, men du behøver ikke være noe god i spillet for å drepe noen med det!! Men hagla derimot, der trenger du litt skills og litt flaks noen ganger...  he he

7932726[/snapback]

Jeg bruker ikke tags så mye i vanlige kamper, men er det en spiller som er drit god og knuser meg eller laget hver gang, jakter jeg jo på han med tag for å gi laget en sjanse. Du må jo innrømme at det er litt morsomt og da ;)

7932759[/snapback]

Joda morsomt at det gjøres noen ganger.. Det jeg synes er kjedelig er de spillerne som ikke klarer å bruke andre våpen enn dette! Enten tagger de, eller så camper de bak hjørner og spretter frem nå du kommer. Klart en kan bli flinkere til å passe seg, men ikke alltid lett når de andre 3 på laget til denne camperen/taggeren er gode og du har nok bekymringer med dem.

Mulig jeg ikke er god nok mot chainsaw/taggere! jeg får vel trene litt mer :D

oppsumering: morsomt i små mengder....

edit: skriveleif

Endret av FVEE75
Lenke til kommentar
hey, anolop, or analop or what ever you f***ing name is! Stop chainsawing us all dude, you're ruining the f***ing game a**hole. Unless you're a complete retard who can't f***ing use another f***ing weapon, piss off! If you, aginst my wish, want to stay, USE THE F***ING SHOTGUN MOTHERF***ER!
:!: :!: :!:

Det eneste som har funka for meg når de skal tagge meg, er å stå klar med hagla når de kommer løpene mot deg. Normalt så er ett skudd nok, men da må man ha is i magen til de kommer nært nok :ohmy:

Lenke til kommentar

Der fant du favoritten min Anolop :p

Kommer ofte en klump med en granat i hånda løpende mot meg..

Jeg står stille, tar fram hagle og sikter mot brystet og venter...

...og venter..

.. og akkuratt når han tror han er trygg BOOM! så står bare beina hans igjen ^^

*På ekte barsk amerikansk film-vis *

Eller bare "mykne" han opp med Lancer først mens han løper mot deg, så stopper du og skyte slik at han tror han klarer det.

Da bytter du til pistol og bare popper av hue hans ^^

Lenke til kommentar
[

Hvis du ikke ser dem, så er det jo for seint hvis de har hagle, pistol eller sniper også ;)

Der tar du feil. Det er forskjellige grader av å ikke oppdage noen.

Hvis du ikke ser dem

Merk mine ord før du sier noe..

7932769[/snapback]

Hvis man ikke ser dem og står i RO er det du mener :)

Nå veit jeg ikke hvordan andre spiller, men jeg står IKKE i ro i en match i gears særlig lenge om gangen. Så lenge du beveger deg rundt er det mye vanskeligere for motstanderne å blåse deg i stykker med et skudd av hagla enn å tagge deg. Det er selvfølgelig ens egen feil om man blir tagga siden alle er klar over at tagging er mulig, jeg bare syns det skulle vært en motreaksjon på det. F.eks hvis man er kjapp og trykker på en knapp så kommer man seg unna med en liten skramme isteden. Det skal også mye mer skills til for å ta en med sniper eller bue enn med tag, om den man vil skyte beveger seg.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke ser dem, så er det jo for seint hvis de har hagle, pistol eller sniper også ;)

Der tar du feil. Det er forskjellige grader av å ikke oppdage noen.

Hvis du ikke ser dem

Merk mine ord før du sier noe..

Hvis man ikke ser dem og står i RO er det du mener :)

Uansett om du står i ro eller ikke, hvis jeg er bak deg overlever du ikke :)

Lenke til kommentar

Synes det er rart at de aller fleste sverger til hagla :hmm: .. Pistol > Hagle i de fleste dueller hvis man kan bruke pistolen... Sniperen synes jeg også er undervurdert. Man får kanskje ikke flest kills med sniperen, men den er helt rå uansett.. Jeg føler meg hvertfall helt naken og ubeskyttet hvis jeg verken har pistolen eller sniperen oppe :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...