Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tipper det er mange forbanna engelskmenn? Husker det var det når jeg tok 100chainsaw achievementen på en eller to dager :p

 

Samme med sniper achievementen og headshot som jeg brukte :cool: en dag :cool::p.

**FUCKING SINPER WHORE:: GO FUCK A DONKEY B4 I KILL U.... 2sekunder senere forsvinner hue hans ^^

Lenke til kommentar
Ahh strekk! Tja skulle ha gjort det, kjenner det klør litt i trigger fingern men må nesten finne senga før det blir for seint  :sleep:

7924011[/snapback]

skjønner... jeg sov i går, så jeg kan godt spille ei uke til nå... :!:

 

EDIT: dette var reaksjonene da jeg gikk videre til å prøve på chainsaw achivement'n:

hey, anolop, or analop or what ever you f***ing name is! Stop chainsawing us all dude, you're ruining the f***ing game a**hole. Unless you're a complete retard who can't f***ing use another f***ing weapon, piss off! If you, aginst my wish, want to stay, USE THE F***ING SHOTGUN MOTHERF***ER!

Da gliiiiste anolop, og leta etter Baird (han som hadde sagt dette) hver eneste runde, så han kunne drepe han med chainsaw først :D :!: :D

Endret av anolop
Lenke til kommentar

Hmm... Sitter nå med en dundrende hodepine etter 23 timers Oblivion-spilling over 2 dager :ohmy: .uff jeg må roe ned på spillinga :hrm:

 

Men ta det med ro gutter og jenter, når Oblivion er ferdig-runna (og kanskje Zelda) kommer jeg tilbake til GeoW spilling med dere :dribble: Kanskje jeg kommer tidligere, hvis dere sender en fristende invite :hmm:

Lenke til kommentar

Sniper og motorsag kills må respekteres. Eneste jeg ikke kan respektere er granat tagging. Det er så FORBANNA talentløst og irriterende.

 

Eneste gangene jeg gjør er det er når jeg blir granat tagga' først. Da tar jeg igjen for å bevise hvor irriterende det er. Det fine da er at rimelig mange ganger begynner det andre laget og klage over granat tagging - selv om de begynte med det....

Lenke til kommentar
Hmm... Sitter nå med en dundrende hodepine etter 23 timers Oblivion-spilling over 2 dager :ohmy: .uff jeg må roe ned på spillinga :hrm:

 

Men ta det med ro gutter og jenter, når Oblivion er ferdig-runna (og kanskje Zelda) kommer jeg tilbake til GeoW spilling med dere :dribble: Kanskje jeg kommer tidligere, hvis dere sender en fristende invite :hmm:

7930577[/snapback]

skole anyone? :p

Lenke til kommentar
Sniper og motorsag kills må respekteres. Eneste jeg ikke kan respektere er granat tagging. Det er så FORBANNA talentløst og irriterende.

 

Eneste gangene jeg gjør er det er når jeg blir granat tagga' først. Da tar jeg igjen for å bevise hvor irriterende det er. Det fine da er at rimelig mange ganger begynner det andre laget og klage over granat tagging - selv om de begynte med det....

7930731[/snapback]

 

Enig med granat tagging, men er ikke så veldig imponert over de som bare bruker saga heller.. Er veldig mange som bare camper rundt hjørner og bruker saga når du kommer.. Greit å bruke saga til tider, men noob å bruke kunn saga. Og håper de snart gjør noe med at du kan stå så langt unna når du bruker saga.

Lenke til kommentar
Det er uansett ikke fryktelig vanskelig å stoppe noen som løper mot deg meg en av delene, det eneste er når man ikke ser dem.

Der motsier du deg selv noe fryktelig.

 

Hvis du ikke ser dem, så er det jo for seint hvis de har hagle, pistol eller sniper også ;)

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
. Det er uansett ikke fryktelig vanskelig å stoppe noen som løper mot deg meg en av delene, det eneste er når man ikke ser dem.

7932209[/snapback]

 

akkurat det jeg mener.. problemet er når de camper rundt hjørner e.t.c og bruker saga.. Greit noen ganger, men det er folk som ikke kan annet og det sier mer om skillsèn dems :)

 

Håper de fjerner tagging. Greit at det er granater, men tagging burde vært fjernet. Har ikke noe med skills i det hele tatt å gjøre.

Endret av FVEE75
Lenke til kommentar
Det er uansett ikke fryktelig vanskelig å stoppe noen som løper mot deg meg en av delene, det eneste er når man ikke ser dem.

Der motsier du deg selv noe fryktelig.

 

Hvis du ikke ser dem, så er det jo for seint hvis de har hagle, pistol eller sniper også ;)

7932260[/snapback]

 

Der tar du feil. Det er forskjellige grader av å ikke oppdage noen. Noen ganger oppdager du folk akkurat i tide til å gjøre noe hvis de har et skytevåpen, men hvis de står klar til å tagge deg eller sage deg får du ikke gjort stort.

Som regel hvis man blir knust av hagla uoppdaget har man vært innmari uoppmerksom, som oftest ser man de som kommer bak deg og man tar kanskje bare imot et skudd isteden.

 

Tagging er forsåvidt greit det, men man skulle hatt muligheten til å dra den ut igjen hvis en er kjapp til å trykke på en knapp eller noe sånt.

Endret av xeran2
Lenke til kommentar
Det er uansett ikke fryktelig vanskelig å stoppe noen som løper mot deg meg en av delene, det eneste er når man ikke ser dem.

Der motsier du deg selv noe fryktelig.

 

Hvis du ikke ser dem, så er det jo for seint hvis de har hagle, pistol eller sniper også ;)

7932260[/snapback]

 

 

Tagging er forsåvidt greit det, men man skulle hatt muligheten til å dra den ut igjen hvis en er kjapp til å trykke på en knapp eller noe sånt.

7932500[/snapback]

 

Tagging er og blir aldri greit for min del! Finnes IKKE skills i det, og er bare irriterende for de den andre personen ikke klarer noe bedre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...