Gå til innhold

Spille GeoW - Online?

LordShaft

Anbefalte innlegg

Jeg er med litt seinere i kveld.. argh! møkkaskole! Har en bedriten oppgave og levere, og en hjemmeeksamen hengende tungt på skuldrene mine. Men jeg prøver å drømme meg bort i litt geow, og glemme hverdagens kjas og mas for noen timer..

gamertag: Iver Martin

7900536[/snapback]

har engelsk til i morgen jeg. får gjort litt hjemme og litt på skolen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har en enkel forklaring på hva jeg må gjøre for å skifte nat fra strict til open?

Har d-link.....

http://www.xboxlivetheguide.co.uk/XBoxLive...%20can%20I%20do

Har lest på denne siden men noen som har en enkel forklaring?

7902730[/snapback]

Du må åpne porter og sette fast IP-adresse på routeren. Anbefaler denne siden:

www.portforward.com

Her kan du finne routeren din og Xboxlive360, så er det bare å følge bruksanvisningen.

Når det er sagt så har jeg gjort alt dette selv (jeg har en asus WL-500G) og routeren min står på open, men jeg får fremdeles ikke spille eller chatte med alle på vennelista mi. Jeg har derfor tenkt å kjøpe ny router som står på Xbox sin kompatibilitetsliste. Men prøv ut det jeg linket til først, før du gir opp.

Lenke til kommentar

Kommer på i kveld jeg, som vanlig...

Spilte ranked tidligere i dag med noen franskmenn, tyskere, briter og amerikanere, og der var det en som var sinnsyk god! Husker ikke helt hva han het, men jeg sjekka achievments'n hans etterpå, og han hadde 970 GP i GeOW! Ikke rart han var god, når han hadde "10,000 kills in ranked matches" :dontgetit:

haha, I got my ass kicked! :!:

Lenke til kommentar

Dukker kanskje opp for noen kamper jeg og.. men må få løsrevet meg fra Khajiit'en Larsiuss i Oblivion ;)

Er en del som begynne rå få en god del Achievements i GeoW nå, og det er heller ikke så vanskelig.

Hvis man skal ha alle achievementene er det bare og fokusere på ett våpen av gangen så bruker man 1-2 dager på hver.

Lenke til kommentar
Dukker kanskje opp for noen kamper jeg og.. men må få løsrevet meg fra Khajiit'en Larsiuss i Oblivion ;)

Er en del som begynne rå få en god del Achievements i GeoW nå, og det er heller ikke så vanskelig.

Hvis man skal ha alle achievementene er det bare og fokusere på ett våpen av gangen så bruker man 1-2 dager på hver.

7907371[/snapback]

er med jeg. det er ikke lett får meg og få achievmentene. siden er jeg heldig får jeg 5 kill på en time.

Lenke til kommentar

7907371[/snapback]

Må du ikke glemme alle side questene som ligger og lurer, du har ikke opplevd oblivion før du har spillt over 100 timer, og tatt over 174 quests :)

Forresten, er trøtt idag, så med andre ord jeg er på gow nuh, kom og join meg så spænker vi sammen! Noen som er down?

Lenke til kommentar
Må du ikke glemme alle side questene som ligger og lurer, du har ikke opplevd oblivion før du har spillt over 100 timer, og tatt over 174 quests :)

Ehem, har vel en god del titall over 400hundre timer på PC versjonen, hvor jeg bare gjorde side-quests, Arena og Main Quest. (littegranne av de andre å da så klart :p)

Så kan vel trygt si at jeg har "enjoyed" mye av spillet :p

Vil bare gå gjennom alle Factionene for å se alle ^^

Sorry for off Topic... please continue...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...