Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Savner flere av dere folkens :cry: Lakus og Chrissj for eksempel.. Joda folkens, jeg veit jeg suger, men jeg suger på en helt annen måte nå enn før. Det er positiv suging :dontgetit:

 

Jaja, nok om det. BanAnus, du er tilgitt for ikke å ha møtt opp i går kveld :thumbup: Men alikevell føler jeg at jeg er kanskje litt for inntens når det gjelder å prøve å folk til å spille, jeg beklager det :blush:

 

Men men gutter. Dere bør vite det at anolop er inne på LIVE hver kveld etter klokka 23.00. Er jeg ikke det, er jeg sikkert på jobb... Jeg sier nesten ALDRI nei til en invite, så lenge jeg ikke allerede spiller med flere av dere :!:

Lenke til kommentar

Fy flate.....Jeg må si jeg savner dere ladies!

 

Lenge siden jeg har hatt en skikkelig aften med gaming nå! Blir liksom aldri helt det samme uten fullnorsk server med show all night long :innocent:

 

Prøvde meg litt på ranked i går, men det funka særs dårlig. Har fri i morra før jeg skal vekk i helga. Kanskje noen er sugen på litt gaming da?

 

Mvh

-Shaft-

Lenke til kommentar

Skulle gjerne ha blitt med på sugingen her eller hva dere prater om :p Har sittet og fikset pc`en i hele dag. Hatt en urgammel strømforsyner som var halvdød som har sittet som reserve alt for lenge i pc`en. Den ble fikset og innstallert en fresh kopi av Windows Xp så føler jeg litt slakting egentlig er for tur. Skal prate med dama på tlf nå så er vel veldig snart Ønline! WhoOOOOO!

Lenke til kommentar

hm, det var da svært dumt... Jeg kjenner det i hodet nå at det tar på å spiller hver kveld fra 23.30 til 03.00 :blush:

 

Heldigvis skal jeg en tur til Trondheim onsdag neste uka, så da stikker jeg innom Siba en tur å kjøper meg denne tv'n. Dette gjør at jeg er å se innpå LIVE mye tidligere på kvelden. It's a win-win situation -> more gaming, more sleep :w00t:

 

LINK: http://www.siba.no/index.aspx?identifier=NO25918

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...