Gastaa Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 Siden det er litt døvt med norske som spiller player matches i GeoW for tiden, har jeg gått over til ranked matches. Dette er grunnen til at jeg ikke godtar invites lenger, jeg satser på å få en del av de online-archievmentsene som finnes på GeoW. Kommer nok også til å spille Zelda TP, Oblivion osv. til flere norske kommer tilbake.. Da skytes vi vel senere antar jeg Lenke til kommentar
anolop Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Skjønner det... Har planer om å kjøpe TV nå, Lakus, så kanskje du ser meg litt tidligere på kvelden også :!: Tv is nice, how much? Åssn Tv daaaaaaaaaaaaa? *masemasemase* 7873382[/snapback] Denne kanskje... LINK: http://www.netonnet.no/Product/Product.asp...9698C2059941340 Endret 4. februar 2007 av anolop Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg har ei gått bort.. Vil komme på innimellom.. Men ikke like mye som før, takket være Zelda og Wii.. Snart kommer Final Fantasy XXI også, som vil stjele ENDA mer tid fra meg.. Men skal prøve å være med så ofte som mulig Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg har ei gått bort.. Vil komme på innimellom.. Men ikke like mye som før, takket være Zelda og Wii.. Snart kommer Final Fantasy XXI også, som vil stjele ENDA mer tid fra meg.. Men skal prøve å være med så ofte som mulig 7873556[/snapback] Jaså ja Chrissj, du skaffet deg Wii allikavel grattis, håper du og Wii'en din får et lykkelig liv sammen Btw, hva er din Wii "vennekode"? Så kan jeg adde deg som venn og omvendt så du kan se mine flott Mii'er!! Kan gi deg min imorgen, jeg har skrudd av konsollene for kvelden. Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 5. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2007 Jepp.. fikser det.. Skal skrive den opp imorra.. Wii har ikke noe særlig å tilby online. Ikke enda i det minste. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) agh sovet sykt dårlig i natt. Sikkert fordi jeg hadde GoW i tankene hele tiden. Farlig man blir jo avhengi! Men ja kansje jeg kommer på etter jobb i kveld Endret 5. februar 2007 av BanAnus Lenke til kommentar
anolop Skrevet 5. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2007 agh sovet sykt dårlig i natt. Sikkert fordi jeg hadde GoW i tankene hele tiden. Farlig man blir jo avhengi! Men ja kansje jeg kommer på etter jobb i kveld 7875476[/snapback] Ja, jeg håper du sov dårlig! Jeg satt å grein fordi Anusen ikke var online Men i kveld er det nye muligheter folkens Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 5. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg skal spille etter seks ikveld, så er sikkert med på et par runder. PS: Send pm om dere vil adde meg på vennelista, da min er full. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2007 Hvordan står det til med folket i kveld? Er det noen av dere som har planer om å spille i kveld? Blir vel til at jeg sniker meg på online selv snart Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2007 Er i gang med Main Questet i Oblivion jeg etter og ha blitt ferdig med Arenaen, gjort noen Figthers Guild oppdrag og litt slæsk ...sånn hvis noen lurte Lenke til kommentar
Baywatch_Mitch Skrevet 5. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2007 Hey hey folkens! Jeg er veldig klar for GOW online! Gi meg et pip så er jeg klar! Lenke til kommentar
anolop Skrevet 5. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2007 Da er vi to! Er ikke innpå enda, men kommer iløpet av en halvtime Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 5. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg vet mange tårer har blitt felt pga. de ikke har funnet meg i Gears i det siste. Jeg har desverre fått helt CoD3 dilla... Tro det eller ei... MEN! Ikke fortvil! Kanskje det blir en match snart.. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 6. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2007 Drit gøy i natt gutter!! Spes. takk til BanAnus, YOU ROCK p.s. yours truly hadde for det meste minus poeng i starten, men kom bedre utover i kampene :!: Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 6. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Takk for en tårefull og nydelig kamp. Mange som ble eid og jeg selv ble eid. Å det var liek gøy. Spesielt og se vår kjære anolop gå fra -3 poeng til wwooopppinngg 53 poeng på en runde. Å som han selv sa, `E sug så jævlig!!` Da tenkte BanAnus `everyday baby` Å da kom gløden til anolop og eide en etter en. Takk for i natt! Nå er det sengs! hehe takk selv anolop! Var gøy dette, måtte le av deg da du starta med minus. Men det beste var når du hadde 1 poeng og resten av laget hadde 0. Du var jo kongen på laget da! hehe Hadde ikke vært det samme uten deg Uten og gå for dypt inn i dette Endret 6. februar 2007 av BanAnus Lenke til kommentar
anolop Skrevet 6. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2007 ja, jeg er litt av og på i kampene... Det er som å se John Carew spille fotball. Normalt så suger'n, men noen ganger er det klasse over spillet hans :!: Senga for meg også gutter, men det er påån igjen i morgen kveld Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 6. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2007 hehe så sant så sant. Er sånn selv og, tror det er en liten Carew i oss alle Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 6. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2007 kommer på i sju tia, sørg at ein av dere folkens er på da, eller blir det spænk! Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 6. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2007 jeg er med og spile fra 18-20 hvis noen av dere er med. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 6. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2007 Er down for spelling nå jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg