Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Siden det er litt døvt med norske som spiller player matches i GeoW for tiden, har jeg gått over til ranked matches. Dette er grunnen til at jeg ikke godtar invites lenger, jeg satser på å få en del av de online-archievmentsene som finnes på GeoW. Kommer nok også til å spille Zelda TP, Oblivion osv. til flere norske kommer tilbake..

 

Da skytes vi vel senere antar jeg :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har ei gått bort.. Vil komme på innimellom.. Men ikke like mye som før, takket være Zelda og Wii.. Snart kommer Final Fantasy XXI også, som vil stjele ENDA mer tid fra meg.. Men skal prøve å være med så ofte som mulig ;)

7873556[/snapback]

Jaså ja Chrissj, du skaffet deg Wii allikavel :thumbup: grattis, håper du og Wii'en din får et lykkelig liv sammen :love:

 

Btw, hva er din Wii "vennekode"? Så kan jeg adde deg som venn og omvendt så du kan se mine flott Mii'er!! Kan gi deg min imorgen, jeg har skrudd av konsollene for kvelden.

Lenke til kommentar
agh sovet sykt dårlig i natt. Sikkert fordi jeg hadde GoW i tankene hele tiden. Farlig man blir jo avhengi! Men ja kansje jeg kommer på etter jobb i kveld ;)

7875476[/snapback]

Ja, jeg håper du sov dårlig! Jeg satt å grein fordi Anusen ikke var online :cry: Men i kveld er det nye muligheter folkens :w00t:
Lenke til kommentar

Takk for en tårefull og nydelig kamp. Mange som ble eid og jeg selv ble eid. Å det var liek gøy. Spesielt og se vår kjære anolop gå fra -3 poeng til wwooopppinngg 53 poeng på en runde.

 

Å som han selv sa, `E sug så jævlig!!` Da tenkte BanAnus `everyday baby` Å da kom gløden til anolop og eide en etter en.

 

Takk for i natt! Nå er det sengs!

 

hehe takk selv anolop! Var gøy dette, måtte le av deg da du starta med minus. Men det beste var når du hadde 1 poeng og resten av laget hadde 0. Du var jo kongen på laget da! hehe

 

Hadde ikke vært det samme uten deg :love: Uten og gå for dypt inn i dette :tease:

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...