Lakus Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Lost planet koster vel 450-500? Oblivion er også ett knallspill hvis du liker rollespill. Og som sagt Saints Row da, hvis du liker GTA-stil.. Men er mange andre spill, sikkert masse folk her som vil si noe å WHOOOOOOOOO! Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Lost planet koster vel 450-500?Oblivion er også ett knallspill hvis du liker rollespill. Og som sagt Saints Row da, hvis du liker GTA-stil.. Men er mange andre spill, sikkert masse folk her som vil si noe å WHOOOOOOOOO! 7862965[/snapback] jeg går får saint row rå avatar Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Noen som er klare for spilling i kveld? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Kan sikkert bli med på litt mer jeg, bare send invites. Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 Takker til bare crissj og lakuspakus (?) for noen bra kamper i dag. Og spesielt til p3ers1an princ3 (eller hvordan du skrev det) for å hoste maaaaaange og bra kamper. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 Grrrrrrrrrr, mar1u5 jeg skal få min hevn! BRENN! ^^ Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 Grrrrrrrrrr, mar1u5 jeg skal få min hevn! BRENN! ^^ 7867588[/snapback] med og spille lakus? edit kul avatar:D Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 med og spille lakus? edit kul avatar:D Ikke akkuratt nå, men sverger på min hamsters død at jeg skal invite deg når jeg starter. Meg å mine paint skillzzz ^^ (avataren) Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 Grrrrrrrrrr, mar1u5 jeg skal få min hevn! BRENN! ^^ 7867588[/snapback] Lenke til kommentar
anolop Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 Noen som er klare for spilling i kveld? 7864082[/snapback] Count me in! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 HJELP! Tråden er helt bakpå side 3 i "mine innlegg"! Skulle bare si at jeg kommer til å sitte med Oblivion og kanskje Tåny Hauk en stund fremover så dere skal få sjangs til å ta meg når jeg kommer tilbake Lenke til kommentar
anolop Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 Da har jeg poppa popcorn, cola'n er kald, og jeg har blod på tann ER DET NOEN SOM ER HYPP PÅ MASSE SPILLING NÅ? Senga er for pyser! Joda, jeg er døgnvill etter nattvaktene i helga, så dette kan gå langt utpå morgenkviste.. Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 Vil bare si at jeg er på en liten Wii-ferie for tiden. Zelda TP Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 Må si det frister og komme på igjen, men søvn er jo en del av meg og så jeg vet ikke helt.. Vanskelig valg.. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Må si det frister og komme på igjen, men søvn er jo en del av meg og så jeg vet ikke helt.. Vanskelig valg.. 7873130[/snapback] Søvn kan du ta igjen når du er dau... Jeg blir overkjørt av amerikanere her, så jeg vil gjerne spille mot noen nordmenn, BanAuns... Send invite da Må bare kondolere til alle sammen inne i denne tråden. Det ser ut til at Lakus og Chrissj har gått bort Endret 4. februar 2007 av anolop Lenke til kommentar
Eastrem Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 Vil bare si at jeg er på en liten Wii-ferie for tiden. Zelda TP 7873029[/snapback] Jeg vurderer sterkt å kjøpe meg en Wii. Hmm... Det frister med Zelda TP og Wii-sports. Ellers har jeg tatt meg en liten pause fra GoW. En gang jeg spilte det ble jeg plutselig så lei. Vet ikke hvorfor... Men jeg kommer nok tilbake snart skal dere se. Har spilt en del Oblivion i det siste... Over og ut. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 Må si det frister og komme på igjen, men søvn er jo en del av meg og så jeg vet ikke helt.. Vanskelig valg.. 7873130[/snapback] Søvn kan du ta igjen når du er dau... Jeg blir overkjørt av amerikanere her, så jeg vil gjerne spille mot noen nordmenn, BanAuns... Send invite da Må bare kondolere til alle sammen inne i denne tråden. Det ser ut til at Lakus og Chrissj har gått bort 7873159[/snapback] Haha ja de amerikanerne, eide dem hardt i en match. Jeg hadde vel over 22 kills og vi spilte førstemann til 15. Men den idioten av en amerikaner som jeg knuste, som avsluttning på runde 13. Tok jeg med boomern, så han, som var hosten brøt hele kampen i sinne så vi fikk ikke avsluttet Da ble jeg sur!! Grr.. Men mulig at jeg kommer på igjen Gi meg 20min Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 Må bare kondolere til alle sammen inne i denne tråden. Det ser ut til at Lakus og Chrissj har gått bort Se Avataren min Klarer nok ikke holde meg unna, kommer til og spill en del, bare ikke like mange timer i strekk! Var ikek sunt det jeg holdt på med ... Lenke til kommentar
anolop Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 Skjønner det... Har planer om å kjøpe TV nå, Lakus, så kanskje du ser meg litt tidligere på kvelden også :!: Er åpen for invites... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 Skjønner det... Har planer om å kjøpe TV nå, Lakus, så kanskje du ser meg litt tidligere på kvelden også :!: Tv is nice, how much? Åssn Tv daaaaaaaaaaaaa? *masemasemase* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg