Gå til innhold

Spille GeoW - Online?

LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må si det frister og komme på igjen, men søvn er jo en del av meg og så jeg vet ikke helt.. Vanskelig valg..

7873130[/snapback]

Søvn kan du ta igjen når du er dau... Jeg blir overkjørt av amerikanere her, så jeg vil gjerne spille mot noen nordmenn, BanAuns... Send invite da :yes:

Må bare kondolere til alle sammen inne i denne tråden. Det ser ut til at Lakus og Chrissj har gått bort :cry:

Endret av anolop
Lenke til kommentar
Vil bare si at jeg er på en liten Wii-ferie for tiden. Zelda TP  :love:

7873029[/snapback]

Jeg vurderer sterkt å kjøpe meg en Wii. Hmm... Det frister med Zelda TP og Wii-sports.

Ellers har jeg tatt meg en liten pause fra GoW. En gang jeg spilte det ble jeg plutselig så lei. Vet ikke hvorfor... Men jeg kommer nok tilbake snart skal dere se.

Har spilt en del Oblivion i det siste...

Over og ut.

Lenke til kommentar
Må si det frister og komme på igjen, men søvn er jo en del av meg og så jeg vet ikke helt.. Vanskelig valg..

7873130[/snapback]

Søvn kan du ta igjen når du er dau... Jeg blir overkjørt av amerikanere her, så jeg vil gjerne spille mot noen nordmenn, BanAuns... Send invite da :yes:

Må bare kondolere til alle sammen inne i denne tråden. Det ser ut til at Lakus og Chrissj har gått bort :cry:

7873159[/snapback]

Haha ja de amerikanerne, eide dem hardt i en match. Jeg hadde vel over 22 kills og vi spilte førstemann til 15. Men den idioten av en amerikaner som jeg knuste, som avsluttning på runde 13. Tok jeg med boomern, så han, som var hosten brøt hele kampen i sinne så vi fikk ikke avsluttet :nei:

Da ble jeg sur!! Grr.. Men mulig at jeg kommer på igjen ;) Gi meg 20min

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...