Lakus Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Det var vel for det meste du som ble eid da, jeg som sto for eiinga Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Så sant så sant lakus... Det var gøy å høre på Thomas som var kjepphøy (sier ikke at jeg ikke er det) også eide vi hverandre så 50/50 ca. jeg eide litt mer da... Og det hele toppet seg da en viss SaintedThomas hadde spist litt mye sukker, hylte i vei som ei litta unge... Så stakk han, værste taperen jeg har opplevd ...haha .. happy times, very nice! Lenke til kommentar
anolop Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Hørtes gøy ut Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Hørtes gøy ut 7861548[/snapback] jeg skal si deg det var gøy:D selvom jeg er noob i goeW og hadde vel 5 kils og 8 down på 2-3 timer i går så var det gøy. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Noen som har noen favoritt baner eller?? Her vil jeg liste opp noen favortitter, og de jeg holder meg unna... Like å spille på: Raven Down Mansion Clocktower Mausoleum Unngår: Canals Gridlock Kom gjerne med innspill, eller lignende preferanser... Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Noen som har noen favoritt baner eller?? Her vil jeg liste opp noen favortitter, og de jeg holder meg unna...Like å spille på: Raven Down Mansion Clocktower Mausoleum Unngår: Canals Gridlock Kom gjerne med innspill, eller lignende preferanser... 7861590[/snapback] jeg liker ikke den banen der det toget går oppå der (hvet ikke hva noen baner heter) Lenke til kommentar
anolop Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 her har du en oversikt: LINK: http://features.teamxbox.com/xbox/1780/Gea...r-Map-Media/p1/ Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 her har du en oversikt: LINK: http://features.teamxbox.com/xbox/1780/Gea...r-Map-Media/p1/ 7861632[/snapback] jeg liker: Escalation (bare litt) Fuel Depot (bare litt) Gridlock War Machine Lenke til kommentar
anolop Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 jeg liker: Escalation (bare litt) Fuel Depot (bare litt) Gridlock War Machine Jeg har faktisk ikke prøvd Old Bones, så den kan jeg ikke si noe om, men av de du nevner, skal jeg si meg enig i Fuel Depot Det er litt gøy med sniper og Hammer of Dawn på det brettet... Escalation synes jeg er litt tilfeldig, for det er nesten ingen sted og gjemme seg... Treffer mann de værste amerikanerene, taper du nesten alltid Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Noen som vet hvor kenge Elkjøp har åpent på Lørdager? tenkte påog dra ned å kjøpe meg Tony Hwak project 8, men gidder ikke stresse med det. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Da blir det THP8 eller Lost planet... Skal tenke på det på vei til butikken nå 7755948[/snapback] Spørsmålet er ikke hvilket spill du skal kjøpe Lakus, spørsmålet er hvilket spill du skal kjøpe FØRST... :!: 7756024[/snapback] haha, hva var det jeg sa :!: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg vet det Anolop Alltid tenkt til å kjøpe begge spillene da Men lurer på når de stenger i dag? Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg vet det Anolop Alltid tenkt til å kjøpe begge spillene da Men lurer på når de stenger i dag? 7862153[/snapback] jeg hvet ikke trur de stenger 18:00 hvor mye ko0ster spillet der da? Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Det stenger 15:00 på laurdag tror jeg, så du er nok litt sent ute Lakus.... YAY-baner: - Canals - Escalation - Fuel Depot - War Machine - Mansion - Raven Down - Old Bones - Sikkert mange flere YAY-baner, men kommer ikke på flere i farta. NAY-baner: - Clocktower - Tyro Station (ÆSJ) - Mausoleum ( ) - Rooftops - Gridlock (er vel egentlig en OK bane, litt kjedelig) Endret 3. februar 2007 av Gastaa Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 noen som er med og spille nå eller?? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Vet ikke helt hvor mye det koster, tenkte at hvis jeg ikke hadde nok (599,-) skulle jeg kjøpe Oblivion igjen (199,-) Jaja, droppa det uansett, kjøpte meg røyk og mat isteden Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Like å spille på: Raven Down - Morsomt og bare hogge løs! Spesielt moro i Rank Match hvis man selv er host Old Bones - Moro til tider, spesielt hvis min helt egne taktikk funker Mausoleum - Canals - Gridlock -Er lei, men den fortjener ikke å bli unngått Unngår: Mansion -Klarer ingenting i denne banen! Escalation -Kan til nøds fungere for meg, men som regel Clocktower -Kan til nøds funke Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Vet ikke helt hvor mye det koster, tenkte at hvis jeg ikke hadde nok (599,-) skulle jeg kjøpe Oblivion igjen (199,-) Jaja, droppa det uansett, kjøpte meg røyk og mat isteden 7862461[/snapback] er ikke du bare 17 da kan du ikek røyke!!"!!!!§!! er ud med og spille nå? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 er ikke du bare 17 da kan du ikek røyke!!"!!§!! er ud med og spille nå? "Vil du så kan du" -Narvesen Ikke helt enda, men sender deg invite når jeg skal. Svar fort da, ettersom spillene ofte blir fort fulle Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 er ikke du bare 17 da kan du ikek røyke!!"!!§!! er ud med og spille nå? "Vil du så kan du" -Narvesen Ikke helt enda, men sender deg invite når jeg skal. Svar fort da, ettersom spillene ofte blir fort fulle 7862852[/snapback] mhm.. er det noe xbox spill jeg burte kjøpe ikke mer enn 400-500kroner?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg