Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lakus er syk enda ja ;)

Men han har klart og skaffe seg 100 Headshot Achievementen og 100 kills med Sniper Achievementen iløpet av dagen da ;)

7858136[/snapback]

 

 

:O men du jeg har et spm er du nerd?? vær gang jeg logger på xbox live så er du og spiller geoW. så lurte på om du ville spille med meg etter på? så kansje du får 1000 headshot achievmenten

Lenke til kommentar

Alle på dette forumet er nerder :p

 

Hehe, neida ikke noe spesiellt.

Men ett par av kompisene mine liker spillet også og kommer derfor ofte bort for å spille litt, og halvparten av tiden står gears of war bare i menyen.

Er som med MSN, er pålogget 24t men er tilstede kanskje 6-7

 

EDIT: + At jeg har vært en del syk i det siste så jeg har ikke orka og gjøre noe annet :p

jaja, nok unnskyldninger :p

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Alle på dette forumet er nerder :p

 

Hehe, neida ikke noe spesiellt.

Men ett par av kompisene mine liker spillet også og kommer derfor ofte bort for å spille litt, og halvparten av tiden står gears of war bare i menyen.

Er som med MSN, er pålogget 24t men er tilstede kanskje 6-7

 

EDIT: + At jeg har vært en del syk i det siste så jeg har ikke orka og gjøre noe annet :p

jaja, nok unnskyldninger :p

7858334[/snapback]

 

jaja var jo bare kødd da siden har sett du spiller mye. er heller ikke mye og finne på her da det er vinter. noen med og spille nå ?

Lenke til kommentar
Hehe, neida ikke noe spesiellt.

Men ett par av kompisene mine liker spillet også og kommer derfor ofte bort for å spille litt, og halvparten av tiden står gears of war bare i menyen.

Er som med MSN, er pålogget 24t men er tilstede kanskje 6-7

7858334[/snapback]

*prøver å ro seg i land* lol, neida... måtte bare si det, anledningen var perfekt :D

spøk til revolver: skal vel kanskje ikke si så mye jeg, da jeg er like mye online som Lakus (tror jeg da)....

Endret av Gastaa
Lenke til kommentar
Hehe, neida ikke noe spesiellt.

Men ett par av kompisene mine liker spillet også og kommer derfor ofte bort for å spille litt, og halvparten av tiden står gears of war bare i menyen.

Er som med MSN, er pålogget 24t men er tilstede kanskje 6-7

7858334[/snapback]

*prøver å ro seg i land* lol, neida... måtte bare si det, anledningen var perfekt :D

7858352[/snapback]

 

 

er du med og spille nå da? og noen andre har en HW.no match nå eller?

Lenke til kommentar
Kanke no for det! :tease:  :w00t:

7858375[/snapback]

 

er det noe jeg trenger til goeW tneker på extra ting ? mods hvis det fins.

7858382[/snapback]

eh? Not following you... Tror da ikke det. Og hvorfor siterte du mitt inlegg egentlig, det hadde ingenting med spørsmålet ditt å gjøre... (jeg er ikke sur hvis det virker som det, bare stusset litt over det)...

 

og lakus, adder deg på MSN, så kan vi preikast der

Endret av Gastaa
Lenke til kommentar

er det noe jeg trenger til goeW tneker på extra ting ? mods hvis det fins.

7858382[/snapback]

eh? Not following you... Tror da ikke det. Og hvorfor siterte du mitt inlegg egentlig, det hadde ingenting med spørsmålet ditt å gjøre... (jeg er ikke sur hvis det virker som det, bare stusset litt over det)...

 

og lakus, adder deg på MSN, så kan vi preikast der

7858395[/snapback]

 

nei det hvet jeg ikke hvorfor jeg gjorde gammel vane?

Lenke til kommentar

Du trenger vel ikkeno.. du har lastet ned de patchene som har kommet? (kommer opp sånn "There is an update available for this game" elns.

 

Og du har map pack 1? (hvis ikke, gå inn i spillet og på hovedmenyen trykker du "X", finner "Map Pack 1" som ligger der)

 

Har du begge disse er du good to go.

Kommer flere ting iløpet av nærmeste tiden :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...