F.torres Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 noen med og spille etter på i dag eller?? tenker jeg spiller fra 8-10 elelr lenger . lakus er du fortsatt syk? Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Har tenkt meg ut i kveld, men hvis det ikke blir noe av er jeg med utover kvelden Endret 4. februar 2007 av Gastaa Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Lakus er syk enda ja Men han har klart og skaffe seg 100 Headshot Achievementen og 100 kills med Sniper Achievementen iløpet av dagen da Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Lakus er syk enda ja Men han har klart og skaffe seg 100 Headshot Achievementen og 100 kills med Sniper Achievementen iløpet av dagen da 7858136[/snapback] :O men du jeg har et spm er du nerd?? vær gang jeg logger på xbox live så er du og spiller geoW. så lurte på om du ville spille med meg etter på? så kansje du får 1000 headshot achievmenten Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Alle på dette forumet er nerder Hehe, neida ikke noe spesiellt. Men ett par av kompisene mine liker spillet også og kommer derfor ofte bort for å spille litt, og halvparten av tiden står gears of war bare i menyen. Er som med MSN, er pålogget 24t men er tilstede kanskje 6-7 EDIT: + At jeg har vært en del syk i det siste så jeg har ikke orka og gjøre noe annet jaja, nok unnskyldninger Endret 2. februar 2007 av Lakus Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Alle på dette forumet er nerder Hehe, neida ikke noe spesiellt. Men ett par av kompisene mine liker spillet også og kommer derfor ofte bort for å spille litt, og halvparten av tiden står gears of war bare i menyen. Er som med MSN, er pålogget 24t men er tilstede kanskje 6-7 EDIT: + At jeg har vært en del syk i det siste så jeg har ikke orka og gjøre noe annet jaja, nok unnskyldninger 7858334[/snapback] jaja var jo bare kødd da siden har sett du spiller mye. er heller ikke mye og finne på her da det er vinter. noen med og spille nå ? Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Hehe, neida ikke noe spesiellt.Men ett par av kompisene mine liker spillet også og kommer derfor ofte bort for å spille litt, og halvparten av tiden står gears of war bare i menyen. Er som med MSN, er pålogget 24t men er tilstede kanskje 6-7 7858334[/snapback] *prøver å ro seg i land* lol, neida... måtte bare si det, anledningen var perfekt spøk til revolver: skal vel kanskje ikke si så mye jeg, da jeg er like mye online som Lakus (tror jeg da).... Endret 2. februar 2007 av Gastaa Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Hehe, neida ikke noe spesiellt.Men ett par av kompisene mine liker spillet også og kommer derfor ofte bort for å spille litt, og halvparten av tiden står gears of war bare i menyen. Er som med MSN, er pålogget 24t men er tilstede kanskje 6-7 7858334[/snapback] *prøver å ro seg i land* lol, neida... måtte bare si det, anledningen var perfekt 7858352[/snapback] er du med og spille nå da? og noen andre har en HW.no match nå eller? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 *prøver å ro seg i land* lol, neida... måtte bare si det, anledningen var perfekt Haha, det må jeg si Gastaa, du vet når tiden er inne for å skyte inn en kommentar Akkurat som når det var deg mot meg og Chrissj... du skameide oss med Sniper første rundene Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Kanke no for det! Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Kanke no for det! 7858375[/snapback] er det noe jeg trenger til goeW tneker på extra ting ? mods hvis det fins. Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Kanke no for det! 7858375[/snapback] er det noe jeg trenger til goeW tneker på extra ting ? mods hvis det fins. 7858382[/snapback] eh? Not following you... Tror da ikke det. Og hvorfor siterte du mitt inlegg egentlig, det hadde ingenting med spørsmålet ditt å gjøre... (jeg er ikke sur hvis det virker som det, bare stusset litt over det)... og lakus, adder deg på MSN, så kan vi preikast der Endret 2. februar 2007 av Gastaa Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 er det noe jeg trenger til goeW tneker på extra ting ? mods hvis det fins. 7858382[/snapback] eh? Not following you... Tror da ikke det. Og hvorfor siterte du mitt inlegg egentlig, det hadde ingenting med spørsmålet ditt å gjøre... (jeg er ikke sur hvis det virker som det, bare stusset litt over det)... og lakus, adder deg på MSN, så kan vi preikast der 7858395[/snapback] nei det hvet jeg ikke hvorfor jeg gjorde gammel vane? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Du trenger vel ikkeno.. du har lastet ned de patchene som har kommet? (kommer opp sånn "There is an update available for this game" elns. Og du har map pack 1? (hvis ikke, gå inn i spillet og på hovedmenyen trykker du "X", finner "Map Pack 1" som ligger der) Har du begge disse er du good to go. Kommer flere ting iløpet av nærmeste tiden Lenke til kommentar
anolop Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Da er jeg på tur på jobb Skulle ønske jeg kunne ta fri for å spille GeOW... Jeg skal prøve å komme innom i morgen en gang på dagtid, men så er det jo VM i skiskyting også da. VERDEN ER URETTFERDIG! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 En streng på gitaren sprakk, så nå hakke jeg så mye å gjøre nuh GoW Anyone? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Synd Anolop. Thomassssss! Jeg komemr snart, skal bare eta ferdi Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg ble visst sittende hjemme idag.. er med på GeoW skal bare spise litt digg peppes pizza... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Kan noen Hoste? Er ett par stk som vil spille nå, men ingen har god nok linje Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Ble ganske hett idag mellom meg Compadre og Gastaa Da jeg og Lakus eide/ble eid på War machine og Mansion, men det var koselig å spille med lakus igjen <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg