Gastaa Skrevet 31. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Jeg skulle gjerne vært med på sprayingen, men jeg har tatt helt av med GeoW siden jeg kjøpte spillet... Jeg har endelig skjønt at jeg må trappe ned på spillinga, og bli mer sosial Jeg vet det høres dumt ut ... Sosial liksom, hva er det når man har Gears of War ? edit: WOOOHOOOO!! Første post på side 101! Endret 31. januar 2007 av Gastaa Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Hvordan finner du ut hvor mange du har drept på GoW på Live? 7841139[/snapback] Gi inn på leaderboards og så finner du deg selv på listen og så trykker du på navnet ditt så får du vite hvor mange du har drept. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Siste dagen min med Live Gold var i går! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Dumt!... Er syk i dag så kan vel sikkert være med og spille. Har vondt i hver eneste del av kroppen da så ikke forvent store ting Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Apropo NaziModeratorer... Sjekk grunne til at de stengte denne tråden... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...33;entry7847345 EDIT: Ikke passende for diskusjhon,no? Wtf? Trodde det var brukerne som bestemte det jeg, og ikke moderatorene... Endret 1. februar 2007 av Lakus Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Er moderatorene som bestemmer her! Det trodde jeg du visste? Trolig det eneste stedet de føler de har litt "makt", og når mamma sier at de ikke får lov til å spille mer før rommet er ryddet så lar de det gå utover oss vettu Men fra spøk, spik og spenning over til den bitre sannhet. Tråden kan virke som en "oppfordring" til å stjele. Lett å tro dersom man er dum og/eller amerikansk ONTOPIC: Frister med litt Gears i kveld ja.. Endret 1. februar 2007 av Chrissj Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Bare visste du ville svare hvis jeg skreiv noe om NaziModeratorer Det funka også Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Bare visste du ville svare hvis jeg skreiv noe om NaziModeratorer Det funka også 7850354[/snapback] i stad da vi spilte måtte jeg gjøre lekser. men jeg eide deg litt da:D Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg er syk i dag ser du. Vondt i halsen og hue. Har også vondt i hvert eneste ledd i kroppem... kjennes ut som om jeg er mega-støl, men jeg veit det ikke er det Har ikke fått mere enn 6 kills i hele dag Men er med i kveld ja... har ikke noe annet å gjæra, men ikke forvent allverden Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg er syk i dag ser du.Vondt i halsen og hue. Har også vondt i hvert eneste ledd i kroppem... kjennes ut som om jeg er mega-støl, men jeg veit det ikke er det Har ikke fått mere enn 6 kills i hele dag Men er med i kveld ja... har ikke noe annet å gjæra, men ikke forvent allverden 7850381[/snapback] er med jeg og da:D jeg eide deg faktisk ikke siden vi var på lag. uansett hadde du tatt meg så Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 hehe, stemmer det at vi var på lag tror jeg.... Men inviter deg jeg når jeg begynner å spille igjen. Må prøve å få med Anolop også. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 hehe, stemmer det at vi var på lag tror jeg.... Men inviter deg jeg når jeg begynner å spille igjen. Må prøve å få med Anolop også. 7850449[/snapback] ja men når skal du spille da?? jeg må sove halv 11 i dag:S Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Faen gutter.... Vi må ruste opp til kamp igjen! Kjenner det ikke er like fett å sette seg ned foran boxen uten hyggelige guttestemmer på øret (ja dette kan tolkes veldig feil) Alt for lenge siden jeg har fått gleden av å spille med dere online nå! No skal de sies at jeg har vært en smule opptatt de siste dagene og kommer sikkert til å være litt opptatt hele helga. Men vi må gjennoppstå! The Fight will continue! Team Pinata or Team Chrissj? Who will chainsaw the last one......... (selvfølgelig lest opp med skikkelig sånn amerikansk moviestemme) Jeg er nok klar for litt x360 love fredag og lørdag kveld! Mvh -Shaft- Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 etter en lengre ferie i las vega og mexico pusset jeg i dag støvet av GeOW plata...så jeg er klar over kamper utover jeg! Lenke til kommentar
anolop Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 hehe, stemmer det at vi var på lag tror jeg.... Men inviter deg jeg når jeg begynner å spille igjen. Må prøve å få med Anolop også. 7850449[/snapback] Baklager at jeg ikke var med i kveld/natt, men jeg har vært på jobb i kveld.. Dessuten skal jeg jobbe nattvakt både i morgen og overimorgen natt MEN (og dette er ett stort MEN!), Når jeg er ferdig på jobb søndag morgen klokka 08.00, skal jeg på jobb ÉN gang neste uke, og det er onsdag kl. 15.30, men jeg er med når jeg kommer hjem ca. kl. 00.00 Dæven døtte, da ska d spællas gutta! :!: Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 noen som spiller nå da? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 noen som spiller nå da? Nå da? Syk enda ser du, så jeg kjeder meg. Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 noen som spiller nå da? Nå da? Syk enda ser du, så jeg kjeder meg. 7854678[/snapback] Tenkte egentlig å teste GR:AW2-demoen, men hvis en invite kommer seilende i min retning ombestemmer jeg med sikkert. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Ble bare til at jeg hosta meg noen rank matcher... Og må si det at jeg ikke visste at HostAdvantage var så stort! Har vel klokka inn en 10-15 headshots siste timen med sniper Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Og må si det at jeg ikke visste at HostAdvantage var så stort!Har vel klokka inn en 10-15 headshots siste timen med sniper 7855719[/snapback] Når jeg hoster ranked matcher joiner aldri folk fordi linja mi er så dårlig jeg vil ha bedre enn crappy ADSL jeg har nå *gråte* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg