Gå til innhold

Spille GeoW - Online?

LordShaft

Anbefalte innlegg

Jeg skulle gjerne vært med på sprayingen, men jeg har tatt helt av med GeoW siden jeg kjøpte spillet... Jeg har endelig skjønt at jeg må trappe ned på spillinga, og bli mer sosial :tease: Jeg vet det høres dumt ut :roll: ... Sosial liksom, hva er det når man har Gears of War :dribble: ?

edit: WOOOHOOOO!! Første post på side 101! :ph34r:

Endret av Gastaa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er moderatorene som bestemmer her! Det trodde jeg du visste? Trolig det eneste stedet de føler de har litt "makt", og når mamma sier at de ikke får lov til å spille mer før rommet er ryddet så lar de det gå utover oss vettu ;)

Men fra spøk, spik og spenning over til den bitre sannhet. Tråden kan virke som en "oppfordring" til å stjele. Lett å tro dersom man er dum og/eller amerikansk ;)

ONTOPIC: Frister med litt Gears i kveld ja.. :hmm:

Endret av Chrissj
Lenke til kommentar

Jeg er syk i dag ser du.

Vondt i halsen og hue.

Har også vondt i hvert eneste ledd i kroppem... kjennes ut som om jeg er mega-støl, men jeg veit det ikke er det ;)

Har ikke fått mere enn 6 kills i hele dag :p

Men er med i kveld ja... har ikke noe annet å gjæra, men ikke forvent allverden :p

Lenke til kommentar
Jeg er syk i dag ser du.

Vondt i halsen og hue.

Har også vondt i hvert eneste ledd i kroppem... kjennes ut som om jeg er mega-støl, men jeg veit det ikke er det ;)

Har ikke fått mere enn 6 kills i hele dag :p

Men er med i kveld ja... har ikke noe annet å gjæra, men ikke forvent allverden :p

7850381[/snapback]

er med jeg og da:D jeg eide deg faktisk ikke siden vi var på lag. uansett hadde du tatt meg så

Lenke til kommentar

Faen gutter....

Vi må ruste opp til kamp igjen! Kjenner det ikke er like fett å sette seg ned foran boxen uten hyggelige guttestemmer på øret (ja dette kan tolkes veldig feil)

Alt for lenge siden jeg har fått gleden av å spille med dere online nå!

No skal de sies at jeg har vært en smule opptatt de siste dagene og kommer sikkert til å være litt opptatt hele helga.

Men vi må gjennoppstå! The Fight will continue! Team Pinata or Team Chrissj? Who will chainsaw the last one......... (selvfølgelig lest opp med skikkelig sånn amerikansk moviestemme)

Jeg er nok klar for litt x360 love fredag og lørdag kveld!

Mvh

-Shaft-

Lenke til kommentar
hehe, stemmer det at vi var på lag ;) tror jeg....

Men inviter deg jeg når jeg begynner å spille igjen.

Må prøve å få med Anolop også.

7850449[/snapback]

Baklager at jeg ikke var med i kveld/natt, men jeg har vært på jobb i kveld.. Dessuten skal jeg jobbe nattvakt både i morgen og overimorgen natt :hrm:

MEN (og dette er ett stort MEN!), Når jeg er ferdig på jobb søndag morgen klokka 08.00, skal jeg på jobb ÉN gang neste uke, og det er onsdag kl. 15.30, men jeg er med når jeg kommer hjem ca. kl. 00.00 :thumbup:

Dæven døtte, da ska d spællas gutta! :!:

Lenke til kommentar
Og må si det at jeg ikke visste at HostAdvantage var så stort!

Har vel klokka inn en 10-15 headshots siste timen med sniper  :ohmy:

7855719[/snapback]

Når jeg hoster ranked matcher joiner aldri folk fordi linja mi er så dårlig :no: jeg vil ha bedre enn crappy ADSL jeg har nå *gråte*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...