LordShaft Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Damn, jeg som skulle stå opp tidlig i dag da? Argh! Men men, blir nok litt gaming utover dagen/kvelden i dag! send meg en invite hvis dere har noe i gang. Jeg sender invite til alle som er online hvis jeg starter noe (første mann til mølla) :!: Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Yo gaming people! Jeg er klar for gaming nuh! =) Så bare invite hvis dere har no på gang ;D Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg hosta en nå, og sendte ut noen invitations. Men ingen er online så klart Noen jeg skal legge til på friends, og invite? Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Fikk en kompis på besøk no, han måtte få teste litt, så jeg kommer på senere. eller snart hvis jeg får tak i en kontroller til Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Allright håper han blir fort god da, så han å tørr å hoppe ut i MP verdenen hehe Anyone else? Adde og invite? Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg blir med litt senere. Må bare vente til det blir litt mørkere ute først Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Hater dere alle for alltid å stjele mine drap, også er det alltid JEG som dør først... selv når jeg har mest kills. Hvordan er det MUUULIG?! 7359334[/snapback] Hehehe var seriøst festlig det der.. Du døde alltid først Var en glede å sette en kule i hodet ditt med sniperen slik at du døde først også da 7360742[/snapback] Pssh. Hadde dere i baklomma med mine 4 kills i første runden. Litt OT kanskje, men noen som vet om det skal være en turnering for GoW neste år? De har jo det med GRAW og hadde med Halo 1/2, så får håpe de har med GoW også. Vil gjerne prøve noe slikt med ...(ingen navn)... på laget. PS: Litt intern humor, menneh... "Me and my big mouth". Men vi klarte jo oss bra etter den runden da. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Eg er med på ein salighet av ein runde seinere i kveld, må bare komme meg heim til boksen først Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 gi en lyd så stiller jeg en mann alle! Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg er gjerne gjerne med om 15min LordShaft! Må fort ned på Statoil en tur Er du klar for gaming? Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Jeg har en kompis som har okkupert X360'en min, så til jeg får reve fra han har jeg ikke muligheten å spille. han har såtte i 3 timer no Men regner med han tar hintet snart å da er jeg klar Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 hehe, den er grei du. Jeg kommer hvertfall tilbake om litt, og sjekker ut åssen det ligger ann.. Si at dama han er keen på, spurte hvor han var i kveld, og ville veldig gjerne være med han. Da får du nok Xbox'en tilbake ;P hehe Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Jeg er pålogga nå, så bare å invite Edit: Må lage grandis først. Endret 26. november 2006 av Mr.FOXHOUND Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg joiner gjerne i kveldinga.. Først resten av fotballkampen, så litt lesing.. Skal si i fra jeg. Fikk ikke spilt noe med dere i går pga diverse ting.. Jeg har fortsatt ikke spilt noe online da, så kommer til å være skikkelig noob.. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Jeg joiner gjerne i kveldinga.. Først resten av fotballkampen, så litt lesing.. Skal si i fra jeg. Fikk ikke spilt noe med dere i går pga diverse ting.. Jeg har fortsatt ikke spilt noe online da, så kommer til å være skikkelig noob.. 7362937[/snapback] Å det har ingen ting med at du ikke har spilt online før eller ikke Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Fyr opp et game da noen. Klør i avtrekkerfingeren her! Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Fyr opp et game da noen. Klør i avtrekkerfingeren her! 7363188[/snapback] Spilte jeg med deg igår elns? Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Kan hoste en jeg kanskje? Så inviterer jeg de jeg har på lista, så må dere hjelpe til med flere hehe Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Bare å sende meg en invite hvis dere trenger kanonføde. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Spilte jeg med deg igår elns? 7363204[/snapback] Mulig det, men da kan det neppe ha vart lenge Enkelte kommer og går fortere enn svint, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg