LordShaft Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Heisann godtfolk!? Noen som har interesse av å spille GeoW online en kveld? Jeg og om gjerne flere kommer til å hoste en Player Match i kveld hvis folk er gira! Denne tråden har tatt helt av og interessen er helt enorm for onlinespilling med gutta her på bruket. Følg med jevnlig på siste siden i tråden, for matcher blir annonsert her hele tiden. Om du er ung og dum, eller gammel og grå. Har du aldri tatt i en xbox kontroller, eller det er 2 gangen du spiller online så er du hjertelig velkommen til å spille la med oss! Har du selv lyst å hoste en match bruk gjerne "malen" som vist under. Er ingen sak å hoste ett game. Det kan alle gjør (forutsetter at du har bedre en ISDN linje ) Gamertag: LordShaft NOR Tid: ca. 18:00 Dato: 21.11.06 Mvh -Shaft- Endret 10. januar 2007 av LordShaft Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Gamertag: Dark Lord Sieg Jeg er GLATT med. Blir kjempe kjekt å spille med Norske folk. Blir gjerne også litt morro om det blir problemer med forståelse av dialekt(jeg er selv Bergenser og har opplevd misfortståelser en god del ganger, både fra meg og fra andre. ). Endret 21. november 2006 av SiegWarheit Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Agh jeg slutter kl 2200 i dag *gråte* Hvis ikke hadde jeg blitt med Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Vi er da folk som fortsatt er pålogget da. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 hehe sant, da sees vi mest sannsynelighvis Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Og hvor lenge har dere tenkt å holde på? Har ikke mulighet før etter kl 22.00 ikveld, men kan joine dere da hvis dere ikke har gått lei, hehe.. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Jeg håper vi kan holde det utover kvelden! Men kan godt sette tidspunkt klokka 22:00 også! hvis vi ikke klarer å holde det gående så lenge tar vi ny match klokka 22:00 i kveld! Mot opp, jeg har termos med pølse og soldbærsaft Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Da sier vi det..la deg til nå nettopp.. Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg er gjerne med kl 22 i kveld, gøy å spille med noen norske folk Tag: PushThePramAlot Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) dobbelpost ja... Endret 21. november 2006 av sp0ck Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Er klar kl. 18 jeg GT: Keisinger Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Nå er det ikke så lenge til igjen. Gleder meg til å ENDELIG spille med Norske folk. La deg til, jeg, LordShaft. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Referat: 18:00 kampen Det begynte litt tregt, ble litt rot mellom privat og "open" playerMatch. Men det ordnet seg etterhvert! Jeg må få takke for kjempe innsats og mye morro. Slet litt med å høre alle i lobbyen og slikt, men det løste seg med halgeskudd ingame er ingen tvil om at jeg ble bra lei av å bli skameid av Mr.Foxhound Jeg husker selvfølgelig ikke alle nicka som folk har, men dette var kjempe gøy! Selv hadde vi en brukbar sniper eller to som til tider dominerte med latterlig mye HS Ser for meg at vi klarer å samle en bra gjeng klokka 22:00 også! PS! Vil også oppfordre de fleste til å skrive inn gamertagen sin i signaturen sin her inne på forumet. Lettere for meg å spore dere opp igjen Ser dere for mer online spilling ca klokka 22:00 Mvh -Shaft- Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Sorry, jeg glemte hele greia, fant ut at jeg ikke hadde spist på et par dager. Er klar i morgen, dog! Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 hehe det går bra Du kan gjerne hive deg med klokka 22:00 hvis det passer! Ellers så skal vi vel alltid finne en dag å trakke på skallen din Lenke til kommentar
veluci Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 aaaaah.. gleder meg til eg kommer hjem, so kan eg kjøpe meg 360 og gow... blir digg Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Næmmen det var da som bare pokker da... Kan ikke slutte så fort Vil spille mot nordmenn.. Finner bare nederlendere og belgiere jeg.... Lei av snøvlinga deres i headsettet mitt :!: Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Haha, jo bra spilling. Forbaskade Mr Foxhound eide Lord og meg(Dark Lord Sieg). Jeg spilte da egentlig ganske greit, til tross for at jeg fikk spillet igår. Sees klokken 22, gutter. Lenke til kommentar
OHell Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hei, plass til meg 22:00? Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Er det sikkert. Var en del som stakk etter litt, men var jo alltid noen som tok plassen. Skal straks logge meg på for litt co-op. Må pusse på skillsene(som Lord så kaller det. ). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg