Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Vil Dell sin 30" fungere med min Dell Latitude D810 i en slik dockingstasjon? Er ikke sikker på om det er en dual link DVI. (Haster litt!) Lenke til kommentar
pertm Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg vil tro at med mindre det står ganske klart at det er dual link dvi så vil jeg tro at det ikke er det. En annen ting er det skjermkort i den eller bare kobler den videre til skjermkortet til den bærbare. Hvis den gjør det siste så er det også avhengig av om din bærbare har dual link dvi, noe jeg tviler på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Tror ikke det går nei, så blir nok heller en 24" eller to. Er forresten et X600 grafikkkort i pc-en. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg vil vel anta at det kan fungere på et hvis, men å bruke den skjermen på oppløsning 1280x800 i lengden som PC skjerm er ikke noe du vil gjøre. Jeg hadde det slikt før jeg fikk ny PC som kunne håndtere skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå