DaEvil1 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Husker du Michael Richards som spillte Cosmo Kramer i Seinfeld. Vel mannen har drevet standup etter Seinfeld, og for noen dager siden så rant tydeligvis begeret over. Under et stand-up show ropte en farget tilskuer at Richards ikke er morsom, og Richards svarte med å rope rasende til mannen i flere minutter hvor han kalte mannen for en "nigger" flere ganger. Jeg er bare helt "Wow!" etter å ha sett det. Jeg elsket Seinfeld, og gjør det fremdeles. Kramer er min favoritt, men det er en ganske bisarr oplevelse å se denne videoen. Jeg håper at han hadde sine grunner til å "klikke" slik som han gjorde. Her er to videoer, første some er opptak fra hva som skjedde, og andre et CNN innslag om episoden. Men vær klar, hvis du er stor fan av Seinfeld kan dette opptaket gjøre at du vil bli merket for livet... :\ http://www.youtube.com/watch?v=UomfLKQr57U http://www.youtube.com/watch?v=V-6cLovllX4 Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 forstår han jeg, visst noen dissern så må han få svare... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Kan godt være kramer bare ønsket å få han som ropte på han sinna, altså ikke kalle ham noe rasitisk fordi en selv (kanskje) er det, men fordi han vet at han mørkhuda fyren ville bli fornærmet og kanskje sinna når kramer brukte neger mot ham. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Niggah be dissin a crackah? Go die bitch. Maybe it was comedy? NAH, never, a cracker dissin a niggah, that fackin racism!! Jeg liker Seinfeld og fordi at en skuespiller som spiller en kar på en serie gjør et eller annet i real life. Blir jeg ikke scarred for life. Da skal du være rimelig virkelighetsfjern. Btw. "the n word"? Haha, oh my fucking god...He called him a...a...NOSE? Damn, the world is fucked. Endret 21. november 2006 av Rampage Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Sjokkerende. Har alltid vært Seinfeld-fan, men nå har jeg endret mitt syn på Kramer (Michael Richards). Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Dette er typisk for det moralske hykleriet i USA. Kan ikke si "fuck", kan ikke si "nigger", selv om det er for å illustrere eller sitere. Hva i helvete - jepp - er problemet med det landet? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Det verste er at alle synes det er så forferdelig at han sa "nigger", men at han kalte dem "motherfuckers" er helt greit. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Perfekt eksempel på dagens tilstand: Black man beats up a white boy, oh noes. White boy beats up a black dude, FUCKING RACIST FAGGOT GO DIE PLXKTHX Endret 21. november 2006 av SvennAndre Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Det verste er at alle synes det er så forferdelig at han sa "nigger", men at han kalte dem "motherfuckers" er helt greit. 7330043[/snapback] Har ikke sett klippet så la bare merke til N-ordet (nei, ikke E-ordet som ravi snakker om). Motherfucker er heller ikke rasistisk, bare ufint å bruke. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Synes det var helt greit av han jeg.. forstår han.. synes dette blir å spikke tannpirker... Lenke til kommentar
DaEvil1 Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 "the n word" kommer fra den andre videoen med den fargede personen som kommenterer det som skjedde. Vil bare spesifisere at jeg egentlig ikke vet frem eller tilbake her, så jeg disser ikke seinfeld bare på grunn av denne episoden, men synest alikevelt at det er helt bissart å se Michael Richards på den måten. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Sjekk å jeg bryr meg, han er like artig enda Folk må da tåle litt, helt klart humor i det han sier da Endret 21. november 2006 av darkz Lenke til kommentar
DaEvil1 Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=9107547518165183938 Michael Richards unskylder på dave letterman show. Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 For en idiot. Jeg kommer ikke til å se på Seinfeld etter dette. Lenke til kommentar
edds Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Selvfølgelig idiotisk å gjøre noe sånt, men det irriterte meg også at de han fornermet i publikum sank ned på hans nivå. Man hører også mange rasistiske kommentarer tilbake til han, synes det er unødvendig å ta igjen med samme mynt. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Det der var helt... Idiotisk. Veldig skuffende, mistet respekten for Kramer når jeg så det opptaket. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Helt klart lot han det gå for langt, men tenker meg han var ganske sprita opp i showet allerede. Helt personlig kunne det ikke brydd meg mindre han sa det. De folka som ødela for han i første omgang burde sett litt på seg selv enn å bruke rasismekortet. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg tror ikke Richards er noen rasist. Han bare mista kontrollen, det kan skje med hvem som helst. Det han sa på Letterman klarnet opp i en del ting, synes jeg. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 For en idiot.Jeg kommer ikke til å se på Seinfeld etter dette. 7331369[/snapback] Hvorfor skal du slutte å se på et bra program bare fordi en av skuespillerne har gjort noe dumt lenge etter innspillingen? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Herregud, jeg må nesten le av noen av kommentarene. Dere har mistet respekten for KRAMER og ikke vil se mer Seinfeld? Hahaha, dere må jo være maks virkelighetsfjerne. Og så ta så hardt på vei av noe som mest sannsynligvis er venting av frustrasjon på publikum som noe rasistisk og hele pakka. Og hva er "the n word". Jo, det er niggah/nigger eller what not. Det er nesten ikke negativt ladet ord for tiden. Det brukes hovedsaklig positivt og det er bare når hvite personer bruker det det blir rasistisk. Den tankegangen er absurd. Hadde det blitt oversett fra den siden hadde vel betydningen tilslutt mistet det lille negative det har og bli slik som det blir brukt av de communitiesa. Comrade! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå