Gå til innhold

Michael Richards A.K.A. Kramer brukte "the n word"

Anbefalte innlegg

Husker du Michael Richards som spillte Cosmo Kramer i Seinfeld. Vel mannen har drevet standup etter Seinfeld, og for noen dager siden så rant tydeligvis begeret over. Under et stand-up show ropte en farget tilskuer at Richards ikke er morsom, og Richards svarte med å rope rasende til mannen i flere minutter hvor han kalte mannen for en "nigger" flere ganger.

Jeg er bare helt "Wow!" etter å ha sett det. Jeg elsket Seinfeld, og gjør det fremdeles. Kramer er min favoritt, men det er en ganske bisarr oplevelse å se denne videoen. Jeg håper at han hadde sine grunner til å "klikke" slik som han gjorde.

Her er to videoer, første some er opptak fra hva som skjedde, og andre et CNN innslag om episoden. Men vær klar, hvis du er stor fan av Seinfeld kan dette opptaket gjøre at du vil bli merket for livet... :\

http://www.youtube.com/watch?v=UomfLKQr57U

http://www.youtube.com/watch?v=V-6cLovllX4

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Niggah be dissin a crackah? Go die bitch. Maybe it was comedy? NAH, never, a cracker dissin a niggah, that fackin racism!!

Jeg liker Seinfeld og fordi at en skuespiller som spiller en kar på en serie gjør et eller annet i real life. Blir jeg ikke scarred for life. Da skal du være rimelig virkelighetsfjern.

Btw. "the n word"?

Haha, oh my fucking god...He called him a...a...NOSE?

Damn, the world is fucked.

Endret av Rampage
Lenke til kommentar
Det verste er at alle synes det er så forferdelig at han sa "nigger", men at han kalte dem "motherfuckers" er helt greit.

7330043[/snapback]

Har ikke sett klippet så la bare merke til N-ordet (nei, ikke E-ordet som ravi snakker om).

Motherfucker er heller ikke rasistisk, bare ufint å bruke.

Lenke til kommentar

"the n word" kommer fra den andre videoen med den fargede personen som kommenterer det som skjedde. Vil bare spesifisere at jeg egentlig ikke vet frem eller tilbake her, så jeg disser ikke seinfeld bare på grunn av denne episoden, men synest alikevelt at det er helt bissart å se Michael Richards på den måten.

Lenke til kommentar

Herregud, jeg må nesten le av noen av kommentarene. Dere har mistet respekten for KRAMER og ikke vil se mer Seinfeld?

Hahaha, dere må jo være maks virkelighetsfjerne.

Og så ta så hardt på vei av noe som mest sannsynligvis er venting av frustrasjon på publikum som noe rasistisk og hele pakka. Og hva er "the n word". Jo, det er niggah/nigger eller what not. Det er nesten ikke negativt ladet ord for tiden. Det brukes hovedsaklig positivt og det er bare når hvite personer bruker det det blir rasistisk. Den tankegangen er absurd. Hadde det blitt oversett fra den siden hadde vel betydningen tilslutt mistet det lille negative det har og bli slik som det blir brukt av de communitiesa. Comrade!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...