Gå til innhold

Nintendo Wii - Hvem kjøper den?

Amored

Skal du ha Wii?  

209 stemmer

1. 1. Skal du ha Wii?

• Ja
      130
    • Nei
      41
    • Vet ikke
      38

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wii blir årets julegave til meg selv. Og juleaften kommer ekstra tidlig i år.  :xmas:

7329496[/snapback]

Nei den er fortsatt den 24.desember vel?

7329573[/snapback]

Jo da. Men regnet med at folk ville skjønne hva jeg mente. Juleaften er jo den dagen da pakkene pakkes opp og jeg vil ikke vente til den 24. med å pakke ut Wii'en av esken. Trenger jeg å forklare mer?

Lenke til kommentar
Forhåndsbestilt med Zelda.

Skal også ha Red Steel og Trauma Center.

Tiden frem mot desember kommer til å bli laaaaaang  :cry:

Men, men. Klarte å forhandle meg fri fra skolen den dagen, så da blir det Wii døgnet rundt til mandagen  :D

7330084[/snapback]

Bare to uker ;) Misunner deg jævlig som ikke må slite med tentamen i norsk!

Lenke til kommentar

One Piece kunne jeg nok tenkt meg, på et eller annet tidspunkt, men Zelda er lanseringsspillet som selger maskinen til meg.

Egentlig kjøper jeg den fordi jeg synes den er mer interessant enn de andre konsollene, iht. spillutvalg og nye ideer. Jeg skaffer meg nok en Xbox 360 også med tiden, men Wii er førsteprioritet.

Lenke til kommentar

Jeg skal selvfølgelig ha konsollen.

Kjenner en på elkjop, han skal holde av en til meg :)

Skal i tillegg har følgende:

Ekstra Wii Remote og Nunchuck

Zelda

Super Monkey Ball

Red Steel

Ryman

Komponentkabler

Classic kontroller

SD minnekort

Wii Point kort! :D

Glede seg! :love:

Litt synd at vi må vente til etter nyttår til å få spille ExciteTruck, Mario Galaxy, SSBB osv! :(

Endret av Wackee
Lenke til kommentar
Jeg skal ikke ha den. Ikke foreløpig i hvert fall. Har ikke ett eneste spill som jeg tror kommer til å falle i smak (unntatt Gamecubespillet Zelda). Det som tiltaler meg minst er at de fleste spillene som kommer ut nå i launchvinduet virker som de kunne ha kommet i en stor samlepakke med minispill.

Kan ikke akkuratt si du har stor peiling på launchvinduet dersom du mener de fleste er minispill :)

Lenke til kommentar
Jeg skal ikke ha den. Ikke foreløpig i hvert fall. Har ikke ett eneste spill som jeg tror kommer til å falle i smak (unntatt Gamecubespillet Zelda). Det som tiltaler meg minst er at de fleste spillene som kommer ut nå i launchvinduet virker som de kunne ha kommet i en stor samlepakke med minispill.

Kan ikke akkuratt si du har stor peiling på launchvinduet dersom du mener de fleste er minispill :)

7331107[/snapback]

Har ikke akkurat noen enorm peiling nei, men det er det inntrykket jeg har fått. De spillene som ikke er "minispill" virker mest som halvhjerta forsøk også.

Lenke til kommentar

Eg er så heldig at eg leverer pakker til elkjøp rett før dei åpner når eg er ute og kjører postbil, så eg skal nok kjøpe med meg en før alle andre.

Nitendo Wii blir genialt. Har ekstreme forventingar til den! Og Nintendo innfrir nok som vanlig! Mario Galaxy og Zelda ser best ut så langt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...