Gå til innhold

Nintendo Wii - Hvem kjøper den?

Amored

Skal du ha Wii?  

209 stemmer

1. 1. Skal du ha Wii?

• Ja
      130
    • Nei
      41
    • Vet ikke
      38

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir nok ikke noen Wii nei.

Zelda har ikke fenget meg siden ocarina of time på N64. Og reviewene som har kommet av Wii-spill har bare bekreftet at kontrolleren ikke er noe særlig. Så nei takk.

7328971[/snapback]

Kanskje du forandrer mening angående kontrollen når du en gang får prøve den. :) For det tror jeg.

Lenke til kommentar

Zelda har ikke fenget meg siden ocarina of time på N64. Og reviewene som har kommet av Wii-spill har bare bekreftet at kontrolleren ikke er noe særlig. Så nei takk.

7328971[/snapback]

Hva med å prøve den selv på f.eks Elkjøp før du avsier en dom? Og gjerne en link til disse reviewene du snakker om.

Selv så har jeg veldig lyst på en. Kommer nok til å kjøpe den ganske fort.

Lenke til kommentar

7328971[/snapback]

Hva med å prøve den selv på f.eks Elkjøp før du avsier en dom? Og gjerne en link til disse reviewene du snakker om.

Selv så har jeg veldig lyst på en. Kommer nok til å kjøpe den ganske fort.

7329051[/snapback]

Ja blir nok å teste den. Men foreløpig så virker det ganske crap.

Lenke til kommentar

Jeg har også prøvd Trauma Center til Wii og det ser ut til å funke veldig bra. Har spilt Ds-versjonen og likte måten man brukte pennen. Skal ha Wii for jeg elsker nintendo og ikke minst tror det vil slå an på kvelder med en gjeng på besøk.

Grafikk er ikke nødvendigvis det som gir oss morsomme og bedre spill (kommer litt an på sjangeren kanskje) - selv om jeg er enig i at den er med på å påvirke. Men uansett så slutt å diskuter pris, grafikk osv.. Diskusjonen vil aldri ende uansett, tror jeg :hmm:

Endret av troner87
Lenke til kommentar

Day 1, baby!

Zelda er et must. Ellers tenkte jeg Red Steel og Excite Truck, men siden de visstnok ble noen turds så tror jeg jeg går for Super Monkey Ball, kanskje Rayman, Elebits og Trauma Center når de kommer, pluss noen Virtual Console-spill (Zelda I, Donkey Kong, Sonic, mest sannsynlig).

Plukker opp RS og ET når de får prisdropp.

Ser for meg at jeg kommer til å bruke mye tid på Mii Channel :p Genialt konsept!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...