rikkmund Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Dette gjelder level 5 mot slutten. Jeg sliter med brettet der døra er låst, og det kommer flust av med wretches fra en luke i taket. Husker dette gikk greit da jeg spilte på nivå "casual", men husker ikke hvordan det ble gjort. Det virker som om de kommer uendelig om jeg bare står og venter på dem. Noen tips? Lenke til kommentar
nacho Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg pleier å velge hagla for å ta wretches. Når den første bølgen er over fra taket, er det et emergence hole rett bak deg, da er de bare å plukke de etterhvert som de dukker opp Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Takker Får prøve igjen. Lenke til kommentar
nacho Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 En annen ting også! Melee attack (ikke chainsaw) på wretches er også meget effektivt! Så lenge det ikke er sånne som eksploderer da Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Ta hagla, stå mot andre enden av toget. Fungerte her på hardcore. Nå skal jeg gjennom spillet på insane Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Emergence hole i toget? Trenger du hjelp, du? Coop over xbl? Lenke til kommentar
nacho Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Å pokker, var det tog brettet du mente? Forsåvidt samme taktikk der også. Først kommer den første bølgen foran deg, og så kommer de rett over deg. Når den første bølgen er over, er det bare å stikke til den andre siden av vognen. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Å pokker, var det tog brettet du mente? Forsåvidt samme taktikk der også. Først kommer den første bølgen foran deg, og så kommer de rett over deg. Når den første bølgen er over, er det bare å stikke til den andre siden av vognen. 7328676[/snapback] Det var nok det han gjorde, ja. Bare vent til du skal drepe Raam, du. Endret 21. november 2006 av SiegWarheit Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Tok Raam på første forsøk her. Det var på hardcore Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Lag gjerne spoiler når dere spør slik at dere ikke røper noe for oss som ikke har rundet spillet enda;) Men over til noe mye viktigere! Hvor finner jeg alle de HE*V*T*S dogtaggene? hvis du trykker på start så skal du kunne finne 30 stykk! jeg har enda bare funnet 3 og jeg er på kapittel 4 Ligger de bare spredt rundt på alle mulige plasser eller? Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Lag gjerne spoiler når dere spør slik at dere ikke røper noe for oss som ikke har rundet spillet enda;) Men over til noe mye viktigere! Hvor finner jeg alle de HE*V*T*S dogtaggene? hvis du trykker på start så skal du kunne finne 30 stykk! jeg har enda bare funnet 3 og jeg er på kapittel 4 Ligger de bare spredt rundt på alle mulige plasser eller? 7328760[/snapback] Du må rett og slett lete gjennom hele området hver gang du har hatt en kamp. Jeg fant vel 5 bare i act 1 tror jeg. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 se hva jeg finner når jeg går over til hardcore Takk for svar Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Tok Raam på første forsøk her. Det var på hardcore 7328711[/snapback] Fytti *****... Det er imponerende, eller flaks Jeg slet vilt med han "teite" mannen.. Men da jeg først klarte å drepe han innså jeg at jeg nok hadde vært ett skudd fra å ta han 40ganger tidligere Sjeldent vært så innbitt/forbanna noen gang i forbindelse med ett spill.. Tok sikkert 2timer før jeg klarte å drepe han. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Men var en herlig følelse etterpå, helt til jeg innså at spillet var over Derimot veldig fint at de la igjen ett monsterhint om GOW2 i sluttscenen Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Et lite hint i spillet er den røde GoW logoen som er på bygninger i nærheten av hver cog tag. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Husker det tok endel forsøk første gang jeg og en kompis skulle ta han, når vi skulle ta han igjen på insane derimot tok det bare 3 forsøk eller noe. Hjelper litt når man kjenner til bossen. Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Fikk det til på første forsøk.......virket nesten som om det kom mindre av dem. Uansett sto jeg helt feil første gangen. Tenkte ikke på å bytte posisjon. Da var det Raam igjen...... Sleit nok med ham på casual, så ser ikke frem til oppgaven. Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 dog tags kan ligge under møbler å slikt, bare bruk chainsaw på de:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå