shezz Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Jeg tenker på å dekorere kabinettet mitt med litt rosemaling, å lurer på om noen vet om noen fine tulipaner og roser på nette som jeg kan se etter når jeg skal male. KØDDA!!! Jeg tenker på å dekorere kabinettet mitt med litt kamuflasje, å lurer på om noen vet om noen fine kamuflasjemønstre på nette som jeg kan se etter når jeg skal male. Hvilken maling skal jeg bruke? Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Hehe.. Ser du er i fjortisalderen , men prøv og behersk deg litt da. Hehe.. Og en ting til , ikke mal! Det blir forferdelig , snakker av erfaring.. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Kjøp heller et par tre spraybokser med forskjellige grønnfarger. Evt ørkenfarger. Så skjører du ut papir-sjablonger og sprayer i vei. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Quote: Den 2002-11-14 19:26, skrev shezz:Jeg tenker på å dekorere kabinettet mitt med litt rosemaling, å lurer på om noen vet om noen fine tulipaner og roser på nette som jeg kan se etter når jeg skal male. Bare sånn, om jeg hadde kunnet rosemaling ville jeg gjort det ASAP. Det må jo være dritstilig. Forøvrig er det jo "in" å kombinere gammelt (rosemaling) med nytt (PC :smile:) Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Du kan jo lakke det i M-98 kamfulasje mønster(skreiv sånn med vilje),som er litt runde kanter,med lysebrunt,mørkebrunt,grønt av forskjellige nyanser Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Du kan jo lakke det i M-98 kamfulasje mønster(skreiv sånn med vilje),som er litt runde kanter,med lysebrunt,mørkebrunt,grønt av forskjellige nyanser Lenke til kommentar
shezz Skrevet 20. november 2002 Forfatter Del Skrevet 20. november 2002 Har dere andre forslag til hvordan jeg kan dekorere kabinettet mitt? Jeg gidder ikke å stresse vilt med å skjære hull og feste speil inne i det. Jeg vil dekorere det utpå. Jeg tenkte litt på å feste en på knapp som du finner på denne adressen. http://www.elfa.se/no Elektromekanikk/Pneumatikk •• Strømbrytere ••• Industristrømbrytere ••••Manöverdon IP65 Konge knapp!! Lenke til kommentar
The man! Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 jeg har sett en rosemalt pc en gang! den var tøff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå