maxM Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Har i oppgave å lage ett cover til gruppa Seed som har vert å laga en demo med tre sanger nå. HER er forslaget jeg laget. Det jeg håper på nå er en tilbakemelding på hvordan det ser ut, hva som kunne vert gjort annerledes og en begrunnelse. Ikke bare "det likte jeg ikke/det likte jeg". Takk på forhånd Er stort bilde så håper dere får skalert det automatisk i nettleseren Endret 21. november 2006 av maxM Lenke til kommentar
Haaland78 Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 Synes den var virkelig stilig. Likte idéen godt, men gjennomføringen var ikke helt 100. Planta er litt uskarp, i alle fall i forhold til den delen som er under jorda. Pluss at bakken over jorda kunne vært en del cleanere. En liten, men ikke overdreven klonejobb kan være på sin plass. Med litt arbeid kan dette bli knall! Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 Dråpa under jorda ser litt kunstig ut i forhold til resten Lenke til kommentar
maxM Skrevet 21. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Dråpa under jorda skal vere ett frø der alt sprigner ut fra... tydeligvis dårlig illustrert. Jeg hadde jorda i forgrunnen ute av fokus fordi jeg synest at det så bedre ut. Må si meg enig i røttene ser litt for klare ut i forhold til planta. Skal prøve ut alle forslagene når jeg kommer hjem. Bare kom med flere meninger folks! Endret 21. november 2006 av maxM Lenke til kommentar
licnep Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 God ide. De røttene (og dråpen) under jorda burde kanskje kommet litt mer frem. Som enslagst motvekt til den hvite dominerende planten. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 maxM: Hvilken musikk spiller de? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 Skal plata lanseres i A3-format? Kor store bilete er det som normalt blir brukt på eit cover? Er jo berre snakk om 12x12 cm. Lenke til kommentar
maxM Skrevet 21. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Du kan høre på en gammel demo di lagde selv på nrk.no/urort. Men er andre sanger som er noe tyngre på den di lagde nå som var i studio. Og ikke minst tøffere. Ja coveret er lite, men greit å jobbe i god kvalitet, da får man enklere rettet opp i problemer uten å måtte begynne på nytt. Laget ett nytt forslag etter tipsene som er nevnt. HER ligger det. Bare fortsett med kritikken, er mer fornøyd med det jeg har kommet fram til nå enn det første, takket være dere som har svart Endret 21. november 2006 av maxM Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 LP cover :wub: Synes det under bakken så litt kunstig ut, jobbe litt mer med det? Likte ideen, meget pent egentlig. Men jeg ville ha hatt like mye svart på oversiden og undersiden av blomsten/bakken og frøet. Men bakken må gå fra side til side Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 25. november 2006 Rapporter Del Skrevet 25. november 2006 Syns det var et stilig bilde, godt laget. Det er mulig det blir litt for mørkt, hva med å bruke en koksgrå bakgrunn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå