Gå til innhold

Kritikk på CD-cover idè

maxM

Anbefalte innlegg

Har i oppgave å lage ett cover til gruppa Seed som har vert å laga en demo med tre sanger nå.

HER er forslaget jeg laget.

Det jeg håper på nå er en tilbakemelding på hvordan det ser ut, hva som kunne vert gjort annerledes og en begrunnelse. Ikke bare "det likte jeg ikke/det likte jeg".

Takk på forhånd :)

Er stort bilde så håper dere får skalert det automatisk i nettleseren

Endret av maxM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes den var virkelig stilig. Likte idéen godt, men gjennomføringen var ikke helt 100.

Planta er litt uskarp, i alle fall i forhold til den delen som er under jorda. Pluss at bakken over jorda kunne vært en del cleanere. En liten, men ikke overdreven klonejobb kan være på sin plass.

Med litt arbeid kan dette bli knall!

Lenke til kommentar

Dråpa under jorda skal vere ett frø der alt sprigner ut fra... tydeligvis dårlig illustrert.

Jeg hadde jorda i forgrunnen ute av fokus fordi jeg synest at det så bedre ut.

Må si meg enig i røttene ser litt for klare ut i forhold til planta.

Skal prøve ut alle forslagene når jeg kommer hjem.

Bare kom med flere meninger folks! :)

Endret av maxM
Lenke til kommentar

Du kan høre på en gammel demo di lagde selv på nrk.no/urort. Men er andre sanger som er noe tyngre på den di lagde nå som var i studio. Og ikke minst tøffere.

Ja coveret er lite, men greit å jobbe i god kvalitet, da får man enklere rettet opp i problemer uten å måtte begynne på nytt.

Laget ett nytt forslag etter tipsene som er nevnt. HER ligger det.

Bare fortsett med kritikken, er mer fornøyd med det jeg har kommet fram til nå enn det første, takket være dere som har svart :)

Endret av maxM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...