aleh Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Bestiller tidlig og henter pakken noen timer senere fra hentebua. Kan nesten ikke gå raskere enn det. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Veit prata med en ifra sandefjord igår... genialt.. men nå bor jeg ikke i sandefjord :1 såde.. Lenke til kommentar
Phrenetic Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Bestillte noen varer der på fredag ettermiddag. Allerede fredag kveld sto det at varene var sendt.Kl 11.00 fikk jeg sms om at varene var fremme på mitt lokale postkontor. Jeg må si jeg er kjempefornøyd med kundebehandlingen til komplett. Stå på! -B- 7328512[/snapback] fikk den i dag? hvor bor du? Jeg bestillte på dagen på fredag, posten hadde mottat data om sending, hele helga, og pakka kommer i morgen... Men vil ikke si at komplett er noe treigere enn før... jeg har bestilt en del ganger i det sisste, også fra flere nettbutikker, og det er ikke noe serlig forskjell på tiden de bruker på å få den sendt. Det eneste som har utgjort en forskjell for min del har vert posten... 7331247[/snapback] Eidsvoll Endret 24. november 2006 av Phrenetic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå