Gå til innhold

Komplett.no blitt treige?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Phrenetic, dette var ikke meningen som en hurra tråd for komplett.no ... jeg prøver å finne ut om flere har opplevd treig betjening? nå er vel også denne dagen omme uten at pakken min er blitt sendt.. noen som har opplevd slike tregheter i systemet før?

Lenke til kommentar
Bestillte noen varer der på fredag ettermiddag. Allerede fredag kveld sto det at varene var sendt.

Kl 11.00 fikk jeg sms om at varene var fremme på mitt lokale postkontor.

Jeg må si jeg er kjempefornøyd med kundebehandlingen til komplett.

Stå på!

-B-

7328512[/snapback]

fikk den i dag?

hvor bor du?

Jeg bestillte på dagen på fredag, posten hadde mottat data om sending, hele helga, og pakka kommer i morgen...

Men vil ikke si at komplett er noe treigere enn før... jeg har bestilt en del ganger i det sisste, også fra flere nettbutikker, og det er ikke noe serlig forskjell på tiden de bruker på å få den sendt.

Det eneste som har utgjort en forskjell for min del har vert posten...

Lenke til kommentar
Jeg bestillte i går morgest (0830) 3 varer på komplett, alle er på lager. Enda idag har ikke varene blitt sendt.. forventet sendingsdato står 2006-11-20..noen flere som synes har merket at det går tregt hos komplett i det siste? :no:

7328467[/snapback]

Vel, du bestillte rett etter helg, varene som ble bestillt lørdag/søndag går seff først ut.... ;)

Bestiller varer fra Komplett nesten hver uke og kan ikke si at de er treige..

Lenke til kommentar
Ok, tenkte ikke så mye på det, men regnet med at komplett.no en av norges største på slikt burde klare å levere ut varene litt kjappere enn de gjør i mitt tilfelle..

7331495[/snapback]

- Uflaks, sa Severin Suveren. :)

Av og til så hender det vel at alt ikke går helt på skinner. Det enkleste er kanskje å ta en telefon (selv om det er gammeldags?) og mase litt.

Lenke til kommentar
Jeg bestillte i går morgest (0830) 3 varer på komplett, alle er på lager. Enda idag har ikke varene blitt sendt.. forventet sendingsdato står 2006-11-20..noen flere som synes har merket at det går tregt hos komplett i det siste? :no:

7328467[/snapback]

Bestilte en bærbar fra Komplett kl. 0708 i morges, kl. 1400 ble den sendt derfra, kl. 1945 ble den videresendt fra Oslo.. Regner med at den er i Tromsø i overmorgen, og på Bardufoss på fredag, om posten bruker like lang tid som vanlig. Tror aldri jeg har ventet noe særlig mer enn en uke, sålenge varene var på lager, og da tar som nevnt posten to dager fra Oslo til Tromsø, og en dag til fra Tromsø til Bardufoss. De gangene jeg har venta lengst, har det jo også vært ei helg med i bildet.. Syns ikke det er så ille, akkurat! :thumbup:

Lenke til kommentar

Bestilte en pc hos komplett en mandag morgen. Denne lå i åpen ordre helt til torsdag. Pcen ble plukket, bygget og sendt torsdag. Ankomst meg tirsdag. Alle delene var på lager mens bestillingen lå åpen. Skal ikke klage da jeg regner med at komplett har andre ting enn å vente på en ordre fra meg.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor folk skal kludre til tråden min... jeg spørr ikke om komplett er bra eller dårlig, jeg spør om noen har erfart noe treghet i systemet i det siste... varene ble ferdig til sending klokken 20.15 ikveld... visst dere egentlig ikke har noe saklig å komme med, trenger dere ikke å si noe :)

Lenke til kommentar

Synes ikke at de er tregere/raskere end andre webbutikker.

Søndag middag bestilte jeg 2 stk drevrammer/kjølere og en KVM-boks fra Komplett - og disse ble avsendt mandag.

Pakken ku jeg ha hatt i dag (tirsdag) - hvis ikke det var fordi Posten mener, at pakker til Karmøy ska ligge på omlasningsterminalen i Stavanger i 24 timer!!

Kimmer

Lenke til kommentar

Hei vargaz,

Hvis du sender en mail til kundeservice eller en PM til oss, så kan vi sjekke hvorfor varen ikke er pakket og sendt. Det kan være forskjellige grunner til det (f.eks. ikke på lager, menneskelig feil, X-faktoren (ja, den finnes over alt), at den er sendt +++), men hvis du spør brukerne av et forum, så må du nok regne med generelle svar eller egne erfaringer.

Tror ikke så mange enn oss (håper jeg) kan se inn i våre datasystemer :)

Uansett; beklager dersom vi ikke har levert noe raskt nok, da skal vi virkelig finne ut av hva som har skjedd og hvorfor, men først trenger vi ditt ordrenr., kundenr., eller noe som kan gjøre at vi kan sjekke det opp (send dette i en mail eller PM, ikke i forumet).

Lenke til kommentar

Sjelden jeg handler hos Komplett, men la inn en bestilling på mandag kveld. Alle varene var på lager. Fikk ordrebekreftelsen tirsdag kl 1140. Sendingsinformasjon og faktura onsdag kl 0641. Nå har vel forhåpentligvis posten pakken, og normalt skal den være hos meg på torsdag. Er vant til at det går raskere der jeg handler til vanlig, og synes vel at Komplett skulle klart å sende bestillingen i løpet av tirsdagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...