MhFaen Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Pc`en min går altfor tregt med tanke på hva som er i den. I den har jeg: Amd 3200+ 64mb prossesor 1024 mb ram. 3200. XFX Geforce 6800 xtreme 256mb "black edition" en maxtor 200 gb hdd en maxtor 60 gb hdd. Og pc`en er treeeg som faen. trodde først det var internetthastigenen min som var treg, siden det er mest internett jeg har problemer med, men jeg prøvde en annen datamaskin tilkoblet til nettet og det gikk fint. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) kjøp deg ny pc sjekket for spyware og virus? Er det mange programmer som kjører samtidig? Endret 21. november 2006 av s¤p¤1 Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Har du formatert??!??!! Lenke til kommentar
Johnsa64 Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Last ned CRap Cleaner og få rydda opp i all søpla som har samlet seg i maskinen. Den henter du her http://itpro.no/download.php?op=viewsdownload&sid=8 Etter all sannsynlighet vil det løse en masse problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå