fishlake Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Sikkert et banalt problem å løse, men irriterende når man ikke vet hvordan: Et entry i NAT-tabellen som jeg har slettet et antall ganger, dukker stadig opp igjen. Det er mulig at det finnes en "save"-kommando, men den finner jeg ikke. Noen som vet? Lenke til kommentar
Neloth Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Sikkert et banalt problem å løse, men irriterende når man ikke vet hvordan: Et entry i NAT-tabellen som jeg har slettet et antall ganger, dukker stadig opp igjen. Det er mulig at det finnes en "save"-kommando, men den finner jeg ikke. Noen som vet? 7328384[/snapback] tror det er "saveall" på speedtouch'ene Lenke til kommentar
fishlake Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 (endret) tror det er "saveall" på speedtouch'ene 7328534[/snapback] Redigert bort overstrømmende takk og lagt til: Så gikk det et par uker, og så var NAT-posten jeg slettet med mapdelete tilbake igjen, selv om jeg brukte saveall! Noen som har andre forslag? Endret 12. desember 2006 av fishlake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå