E320CDI Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Hei, jeg har et kjempe problem!! jeg har aldri vært borti i det før. Det er at der det står START. For jeg ikke klikke på noe, det er irriterende. Hva kan jeg gjøre med det? jeg håper noen veit hva jeg kan gjøre på forhånd takk Endret 21. november 2006 av E320CDI Lenke til kommentar
Makky Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 1. ctrl + alt + delete 2. Taskmanager 3. Avslutt prosessen "explorer" (NB! IKKE IEXPLORER) 4. Gå på den første fanen og trykk "new task" 5. Skriv explorer Lenke til kommentar
E320CDI Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Tusen hjertlig takk! men en ting til når jeg minimer en side så kommer start menyen. når jeg makismerer siden så går den bort igjen Lenke til kommentar
E320CDI Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 en ting til.. når jeg restartet pcen nå, så var det samme problemet og oppgavelinjen blir skjult automatisk uten at jeg har satt på den funksjonen og jeg må avslutte "explorer" hele tida og kjøre den om igjen. Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) høyreklikk på oppgavelinjen og velg egenskaper.. ta bort krysset for "skjul oppgavelinjen automatisk" Endret 21. november 2006 av DarkZhade Lenke til kommentar
E320CDI Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 det har jeg gjort. men det som er problemet nå, er at hver gang pc'en startes opp på nytt så klikker det på samme måte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå