Gå til innhold

POLL - Er hans33 morsom?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg svarer JA!

hans33 har alltid en liten lure mus kommentar i inleggene sine og det er det som gjør han så spesiell.. Jeg har alltid likt hans33...

Og JA, dette hører hjemme i Skjermkort og TV-kort forumet fordi det er dette som er hjemmet til hans33...

Lenke til kommentar
Jeg forstår helt enkelt ikke denne tråden.

EDIT: Skrivefeil

7328281[/snapback]

du skal svare JA eller NEI.. og som forfatteren beskrev kan du også legge med en begrunnelse, men det er ikke ett must... Se på mitt svar hvis du fortsatt ikke forstår...

Lenke til kommentar
Ja folkenz, er hans33 så morsom som han påstår?

7328263[/snapback]

Påstår han dette?

Kan ikkje sei eg har fått det inntrykket av han.

Skal du ha poll så kontakt moderator, sjølv om eg spår ei kort levetid for denne tråden.

7328294[/snapback]

Spåmenner pleier å dø tidligere enn andre menn. Ca 60 år før vanlig dødsintreff.

Lenke til kommentar
Hører denne hjemme i Skjermkort og TV-kort forumet?

7328273[/snapback]

Leser du hva jeg skriver? Dette er en Poll, ikke sytediskusjon

7328278[/snapback]

Først får du poste tråden i riktig forum...

7328308[/snapback]

Dette er riktig forum, gå inn på linken om han33, så ser du at det er her han henger mest.

Svar heller på pollen nuh....

Jeg svare JA!

Han kommer alltid med litt småfrekke morsomme kommentarer, som får meg til å humre... noen ganger sitter latteren like løst som en jakke i vagina og...

Lenke til kommentar
Dette er riktig forum, gå inn på linken om han33, så ser du at det er her han henger mest.

7328322[/snapback]

Greit nok at det er her han henger mest, men tråden din har ingenting med skjermkort eller TV-kort å gjøre! Derfor hører ikke denne tråden til i dette forumet!

Prøv i OT...

Lenke til kommentar

7328322[/snapback]

Greit nok at det er her han henger mest, men tråden din har ingenting med skjermkort eller TV-kort å gjøre! Derfor hører ikke denne tråden til i dette forumet!

Prøv i OT...

7328333[/snapback]

Hvorfor skal jeg legge en tråd på Old Trafford? De har nok av gress der selv...

Lenke til kommentar

7328322[/snapback]

Prøv i OT...

7328333[/snapback]

hahaha.. jøss for en luring du er.. Legge en tråd på Old Trafford ja.. veldig smart (ironi)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...