Gå til innhold

Wind Xp Prof eller -Xp Media

kig

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe en bærbar i prisklasse opptil 15 tusen. Jeg driver ikke så mye med spill, men heller med fotoredigering i Adobe Photoshop, og hjemmesidesnekring i Macromedia. Og ellers vanlig kontorarbeid med regnskap, presentasjoner og tekstbehandling. Vurderer --Inspiron Dell 9400.

Hva med operativsystem? Velge Wind XP Prof i stedet for XP Media?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter hva jeg har fortstått er det ingen stor forskjell på de versjonene.. De bygger på Windows XP Professional begge to..

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Features not included in other editions

Windows Media Center is an application designed to serve as a home-entertainment hub.

Windows Movie Maker is upgraded to version 2.5 with new effects and transitions and support for DVD burning.

Windows Media Player is upgraded to version 10.

The Royale theme is included and enabled by default.

A number of applications from Microsoft Plus! Digital Media Edition are included.

A special edition of SoundSpectrum's G-Force as one of the music visualizations.

http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_xp_media_center

Endret av emalisti
Lenke til kommentar

Det kommer jo ann på hva du skal bruke PCen til.

Kommer du til å koble den opp mot en TV for å vise bilder, film og musikk er jo Media Center Edition bedre. Kommer du ikke til å bruke den som multimedie center ser jeg ikke vitsen ;)

Har Media Center Edition selv, og er meget fornøyd med det =)

Lenke til kommentar
Det kommer jo ann på hva du skal bruke PCen til.

Kommer du til å koble den opp mot en TV for å vise bilder, film og musikk er jo Media Center Edition bedre. Kommer du ikke til å bruke den som multimedie center ser jeg ikke vitsen ;)

Har Media Center Edition selv, og er meget fornøyd med det =)

7330719[/snapback]

Kan det feks være noen ulempe med Media da? Eller er det bare kjekt å ha uansett og i tilfelle jeg etterhvert skulle bli mer interessert i den sorten ting du nevner; kople mot TV, mere spill.

Endret av kig
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...