Nervetattoo Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Trailer: Flags of Our Fathers Clint Eastwoods film om det berømte øyeblikket ved Iwo Jima under andre verdenskrig. Se videoen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Sitter på jobb no, så eg får ikkje sett traileren.Hadde faktisk glemt denne filmen heilt. Det gledet meg å se at den endelig er å oppdrive på kino i nærmeste framtid. EDIT: Sorry for bump, såg ikkje dato på posten før no Søkte etter filmen her Endret 23. desember 2006 av Mala Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hvilke skal ses først av de to filmene til Clint? Iwo eller denne? Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Hvilke skal ses først av de to filmene til Clint? Iwo eller denne? 9410529[/snapback] Det tror jeg ikke det er noen fasit på. Men du kan jo lese sammenligningen, eller anmeldelsene: Brev fra Iwo Jima og Flags of Our Fathers og se om du klarer å danne deg et bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg