Gå til innhold

wap/mms-innstillinger (nokia 6131)

Milla_h

Anbefalte innlegg

kjøpt nokia 6131 og lastet ned wap og mms innstillinger fra chess.no, men får ikke til å sende/motta mms eller laste opp sider på wap. hva er grunnen til dette?

får beskjed når jeg prøver wap: " pakkedatatilkobling ikke tilgjengelig".

ang mms får jeg bare meld om at noen har sendt meg en mms, får så å måtte gå inn på chess.no for å kunne lese den på nettet. Sende får jeg ikke gjort.

hadde samme problem med min forrige nokia. Kan dette ha noe med abonnementet mitt å gjøre? har chess knock out...

:hmm:

Endret av HanneM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kjøpt nokia 6131 og lastet ned wap og mms innstillinger fra chess.no, men får ikke til å sende/motta mms eller laste opp sider på wap. hva er grunnen til dette?

får beskjed når jeg prøver wap: " pakkedatatilkobling ikke tilgjengelig".

ang mms får jeg bare meld om at noen har sendt meg en mms, får så å måtte gå inn på chess.no for å kunne lese den på nettet. Sende får jeg ikke gjort.

hadde samme problem med min forrige nokia. Kan dette ha noe med abonnementet mitt å gjøre? har chess knock out...

:hmm:

7328041[/snapback]

da må du sjekke instillingene dine i forhold til pakke data. gå på instillinger på hovedmenyen, så går du på tilkobling, så går du der som det står pakkedata.den skal stå på alltid tilkoblet.du kan også gå på instillinger, telefon instillinger og nettverksmodus. der skal den stå på dobbeltmodus. slå av og på tlf.dersom dette ikke virker foreslår jeg at du ringer chess kundeservice på 06060 da det kan være en instilling som mangler på ditt abo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...