kilosharr Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Gjelder en Siemens bærbar com er ca. 2 år. Legger in gjennoprettingcd og alt fungerer som det skal. Så skal jeg legge inn Office XP eller Works så kommer den kjente blåskjermen og maskinen stopper og jeg må slå den av med svenskeknappen. Hva kommer dette av? Prøvd å formnatere den hurtig NTFS men hjelper ikke. Når jeg kjører grundig formatering stopper den på 5%.....hva er sammenhengen her mellom blå skjerm og formatering? HD feil? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Legg inn OpenOffice <3 Merkli feil. Ser nesten ut som den maskinen din er på innbytter stadie... Har du prøvd andre office pakker? 2003? Lenke til kommentar
kilosharr Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Legg inn OpenOffice <3 Merkli feil. Ser nesten ut som den maskinen din er på innbytter stadie... Har du prøvd andre office pakker? 2003? 7328052[/snapback] Har prøvd med Openoffice og Office 2003, men samme feilen kommer Lenke til kommentar
z10an Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Prøv med office 2007 Tror jeg ville kastet pcen da men, have fun. Lenke til kommentar
kilosharr Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Så dere har ingen løsning/forslag til hva det kan være? Kan jo ikke kaste maskina. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Så dere har ingen løsning/forslag til hva det kan være? Kan jo ikke kaste maskina. 7329153[/snapback] Så du får ikke innstalert noe som helst av office pakker? Da er det nok noe som skurrer hardt.... Prøvd med linux og openoffice? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå