TCK Skrevet 24. november 2002 Forfatter Del Skrevet 24. november 2002 ok! Eg fant ikke alle de filene du nevnte. Fant de verken da eg søkte og da eg leita inne i windows mappa manuelt. Tror du eg finner de i safe-mod? Lenke til kommentar
TCK Skrevet 24. november 2002 Forfatter Del Skrevet 24. november 2002 Hvor ligger den winnt.reg filen? I windos katalogen eller der som eg la Force Aspi? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Hvis du sier du ikke finner alle filene som jeg listet i ID:16, så er det OK. Dette er alle filene som kunne potensielt bli funnet. Fjern de du finner. Dette gjør du bare for å renske opp slik at du ikke får noen konflikter mellom versjoner. Safe mode er kun nødvendig hvis du ikke får slettet en eller flere. Når det gjelder ID:20 så er dette filene som du skal kopiere manuelt fra der du la ForceASPI-filene under winnt-katalogen til kataloger under Windows-katalogen. Winnt.reg ligger også der du la ForceASPI-filene. Winnt.reg skal ikke kopieres, bare klikkes på, og svar OK når du får spørsmål om du vil oppdatere registry. Lenke til kommentar
TCK Skrevet 25. november 2002 Forfatter Del Skrevet 25. november 2002 OK! Tror eg har fått det til nå!! I går så la eg inn filene uten å åpne den winnt filen og da ble det bluescreens! Men nå har eg netopp åpna den og alt fungerer som det skal!! Kan ASPI problemene som eg hadde ha noe med at maskinen min Gjekk ut av spillene etter ca 1/2 time? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå