sharpspear Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 heisann! jeg har et arctic cooling kabinett hvor det fulgte med psu : http://www.microplex.no/product.aspx?pid=A...ASIL1&mcat=c432 den har begynt å skurre en del så jeg har bestemt meg for å kjøpe ny. har åpnet opp og fjernet nødvendige kablet etc for å kunne få den ut men det virker som det sitter skruer bak som man ikke kan komme til uten å fjerne fronten på kabinettet. er det noen som har noe erfaring med hvordan å få ut psu`en? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Det skal være mulig og få ut PSU'en men du vil ikke finne noen andre som passer. Da Artic Cooling bruker spesielle løsninger på dette er det ikke mulig å bytte disse ut. ~ Medion Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Det skal være mulig og få ut PSU'en men du vil ikke finne noen andre som passer. Da Artic Cooling bruker spesielle løsninger på dette er det ikke mulig å bytte disse ut. ~ Medion 7328145[/snapback] betyr det da at jeg må kjøpe nytt kabinett og strømforsyning? Lenke til kommentar
ducA Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Ja viss det han sier stemmer. (egentlig ikke, spørs) Endret 21. november 2006 av ducA Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 er det noen som kan forklare meg hvordan jeg får ut psu en da? hadde jo vært toppen! Lenke til kommentar
SuperChris Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 er det noen som kan forklare meg hvordan jeg får ut psu en da?hadde jo vært toppen! 7334333[/snapback] Mener det er 4 skruer UNDER kabinettet. Frontdekselet løsner du enkelt med 3 klips på siden fremme, så svinger det ut som en dør. Lenke til kommentar
Zimmen Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Vanlege strømforsyninger passer ikkje i det kabinettet, så om du skal bytte ut PSU så må også kabinettet byttast. Visst størmforsyninga er god nok(dette er vel blandt dei beste 350W som finnst), så kan du kanskje bruke garanti eller reklamere? Lenke til kommentar
aplus Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 http://www.hardware.no/tester/kabinett/arc...ling_t1/11911/6 les her! Lenke til kommentar
Arch-Heretic Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Har faktisk nesten det samme problemet som deg. Har samme kabinett, og strømforsyneren fungerer forsatt, problemet er bare at jeg nå skal oppgradere, og tviler sterkt på at 350 watt holder. Lenke til kommentar
hanskongen Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hei, jeg har selv dette kabinettet (Har T2 som har litt annet utseende...) og jeg har akkurat fått min nye 500W PSU til dette, så om noen trenger en orginal 350W til denne så gi beskjed.... Ny PSU på 500W til dette kan kjøpes i Arctic Cooling sin Ebay store... Jeg betalte 49$ som tilsvarer ca 300Kr inkludert frakt Lenke til kommentar
Helomoto Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Ny PSU på 500W til dette kan kjøpes i Arctic Cooling sin Ebay store... Takk for tipset! Jeg har samme kabinett som trådstarter, og byttet ut den originale PSU'en med en bzerk 500watt, da jeg av en eller annen grunn trodde at strømforsyningen var årsaken til at maskinen var ustabil. Det var litt knot, men gikk ganske greit. Jeg monterte den på samme sted som den originale, men måtte klippe et par hull til bryter/powerledning. bzerk psu'en har forøvrig et harry blått nerdelys, og skurrer/bråker alt for mye til at jeg vil beholde den. Ikke hjalp den på ustabiliteten heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå