paali Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 hei! har en "eldre pc". Trenger noe forslag til update av hardware! Tenkte på kjøpe nytt skjermkort , cpu, psu. Så litt på ; Geforce 8800 gtx Amd x4800 el x5000 (dual cpu) psu 500 watt eller mer... Noe forslag? (Se signatur under for mitt hardware specs.) -p Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Nytt hovedkort og ny ram også da? eller passer de gamle delene sammens med det nye..? visst du har planer om å selge noe av det gamle så er det bare å ta kontakt Lenke til kommentar
paali Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 hm.. ja, kan si ifra... Tenker og selge skjermkort når jeg kjøper nytt. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Agp eller pcie? men tror du må se om delene passer sammens... altså de gamle og de nye.. Lenke til kommentar
paali Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Har pci-e , skal leste manualen for hovedkort når jeg kommer hjem. Byttet hovedkort pga det var noe galt med det gamle., Har k8n diamond platinum mener jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå