ilpostino Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Når jeg legger inn en avtale i Outlook pleier jeg også å sette på en påminnelse slik at outlook automatisk gir beskjed feks 10 minutter før en avtale. problemet er at denne varslingen ikke funhgerer lenger; det kommer ingen påminnelse selv om jeg huker av for dette. Noen som hr vært borte i en lignende situasjon eller har andre forslag til hvordan det skal løses? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Når jeg legger inn en avtale i Outlook pleier jeg også å sette på en påminnelse slik at outlook automatisk gir beskjed feks 10 minutter før en avtale. problemet er at denne varslingen ikke funhgerer lenger; det kommer ingen påminnelse selv om jeg huker av for dette. Noen som hr vært borte i en lignende situasjon eller har andre forslag til hvordan det skal løses? 7327862[/snapback] Snodig, til meg kommer det både lyd og en besjed som spretter opp Men synker den mot mobilen, så den driver og maser også Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Snodig, til meg kommer det både lyd og en besjed som spretter opp Men synker den mot mobilen, så den driver og maser også 7327922[/snapback] heldiggrisen Lenke til kommentar
terjemag Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Heisan! Synes også det virker litt rart, men du har kanskje deaktivert noen funksjoner e.l. Du kan jo også putte i officeplata og kjøre reparasjon av office og se om det hjelper. Lykke til!! Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Snodig, til meg kommer det både lyd og en besjed som spretter opp Men synker den mot mobilen, så den driver og maser også 7327922[/snapback] heldiggrisen 7327929[/snapback] VET Men se igjenom innstilingene og se om du har deaktivert noe.... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Men se igjenom innstilingene og se om du har deaktivert noe.... 7334853[/snapback] prøvd det. prøvde å reparere Office-innstalasjonen isted også uten hell.. så går vel mot en nyinnstalasjon i håp om at det fungerer. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Har du den markert på? Endret 22. november 2006 av VikinGz Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Vikingz har du svaret på alt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå