kinlin Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Skal kjøpe meg ny bærbar pc, det jeg trenger er: - God batterilevetid - Lavt støynivå - ikke så veldig tung, skal ha den me på reise - Lavest mulig pris Ellers: - Windows XP - Intel pentium eller AMD athlon 1,4GHz eller høyere - 512 MB RAM - Grafikkkort med 64 MB - Firewireport - DVD brenner Kan noen hjelpe meg med dette? Har ikke så veldig mye peiling så trenger all hjelp jeg kan få Endret 21. november 2006 av kinlin Lenke til kommentar
TeCh2pe Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Ta en titt i HW sin Prisguide. Du kan også ta en titt på Whitebox sine sider. De har ofte gode tilbud. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Whitebox ville jeg ikke ha satset på i allefall... ville ha sett på de nyeste modellene fra HP. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....=18838&cid=5546 denne kan være et bra valg, bra batteri og lite støy, sålenge du ligger unna de nyeste spillene så holder nok den bra for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå