C.Q. Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Dette er rart, det er krig mellom komsollene men alle har jo sin egen smak så hvorfor gjøre noe stort av det? Og til alle de som krangler om hvilken konsoll som er best... Hvorfor bry seg?! Lenke til kommentar
starfish Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Det er gøy! :smile: Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 "Og hvorfor starte denne tråden?" Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 fordi xbox er BEST vel... Lenke til kommentar
twarr Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Quote: Den 2002-11-14 20:20, skrev hatomte:fordi xbox er BEST vel... jeg er enig med deg, men jeg har både Playstation 2 og Xbox.. Men det jeg ler for, er at når du sier sånne ting, så kan denne tråden blir like lang som SO (siste ordet) og Firstmile.... ER DETTE ALVORLIG?!? så du forstår hva jeg mener.. Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 vet dere hva man burde gjøre med ps2 fans? man burde fanget de og satt de ute på en øy, så har vi opnet jakt sesong :wink: Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Xbox =microsoft =mere penger enn gud= bruker masse peng for å få ekslusive og bedre spill te xbox så har xbox det beste magasinet : official uk xbox magazine, synes det er utrolig bra [ Denne Melding var redigert av: NoLimit_^ på 2002-11-14 21:53 ] Lenke til kommentar
tor86 Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Quote: Den 2002-11-14 21:36, skrev espen999:vet dere hva man burde gjøre med ps2 fans? man burde fanget de og satt de ute på en øy, så har vi opnet jakt sesong :wink: Jepp nettopp det vi skulle gjort med dere xbox folk ,din useriøse drittunge... Lenke til kommentar
ponke Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Quote: Den 2002-11-14 21:36, skrev espen999:vet dere hva man burde gjøre med ps2 fans? man burde fanget de og satt de ute på en øy, så har vi opnet jakt sesong :wink: Quote: Den 2002-11-14 23:38, skrev tor86:Jepp nettopp det vi skulle gjort med dere xbox folk ,din useriøse drittunge... Ser du ikke smilefjeset, forandrer hele greien. Din setning derimot er smilefjesfri, og kan dermed misforstås til å nesten være seriøs hehe [ Denne Melding var redigert av: kjello2 på 2002-11-14 23:52 ] Lenke til kommentar
corcky Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Dreamcast er best. Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Quote: Den 2002-11-15 00:17, skrev corcky:Dreamcast er best. Yeah baby! Lenke til kommentar
corcky Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Helt alvorlig. Digger Dreamcasten min. Spill som Shenmue, Sonic, Virtua Tennis+ mange flere. Synd Sega droppet den. :sad: Noen som har peil på når Shenmue 2 kommer til xbox? Lenke til kommentar
Xtend Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Shenmue 2 er ute i USA, det er fortsatt ikke bekreftet om/når spillet kommer til Europa, men ryktene går om en utgivelse rundt mars/april 2003. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Lol spillekonsol? ka er det? Nei pc er tingen. Tweaking og stressing for å spille noe det er kult det. Da smaker det bedre liksom. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 :grin: PC smaker KYLLING!!! :grin: Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Quote: Den 2002-11-15 01:00, skrev corcky:Helt alvorlig.Digger Dreamcasten min.Spill som Shenmue, Sonic, Virtua Tennis+ mange flere.Synd Sega droppet den. :sad:Noen som har peil på når Shenmue 2 kommer til xbox? Jeg var dønn seriøs jeg! DCen er baby'n min. Den har kraft som PS2 omtrent, og en haug med helt SINNSSYKT bra spill! Shenmue, Virtua Tennis, Tennis 2K2, NFL/NBA/NHL 2Kx spilla, HeadHunter, Jet Set Radio, MSR... lista er laaaang. Du har vel Shenmue 2 på DC? det er jo ute det... Lenke til kommentar
CareBear Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Det er jo ganske klart at Xbox er overlegen hardware messig, men sliter med salget mot PS2. Xbox ligger vel foreløpig på en delt andre-plass med GameCube, og ingen av dem vil klare å ta igjen PS2, den har fått en altfor godt forsprang. Men det stopper likevel ikke innovasjon og interresante tittler til disse andre plattformene, det er tross alt solgt millioner av maskiner og det finnes mange som ønsker å produsere gode spill. Xbox har en enorm fordel med at Microsoft står bak, og Microsoft Game Studios er større enn noensinne, og lanserer kvalitets-spill i et forykende tempo, og du vil nok se masse bra i de neste årene fremover! Xbox er den eneste plattformen som har en organisert online opplevelse, og er optimalisert for bredbånd-spilling allerede fra starten av, med støtte for ethernet og den innebygde harddisken! (http://www.xbox.com/LIVE/) Harddisken er også en av de tingene som gjør hele forskjellen, du slipper å stresse med trege minne-kort, og når utviklerene virkelig begynner å utnytte den kapasiteten dem får av Xboxen vil vi se enda mer innovative og utrolig titler .. og nedlastbar ekstra-matteriale er hvertfall interresant, spill som Tom Clancy's Splinter Cell har støtte for akkurat dette, og ToeJam And Earl III .. FUNK UP BABY! Xbox er også pr. idag den billigste consolen av ALLE, du får den for 1690,- på utvalgte steder inkludert to gratis spill Så .. du får uten tvil mest bang-for-the-bucks om du handler deg en Xbox, du får den råeste hardwaren, beste lyd-outputten, beste bilde-kvaliteten og ikke minst, du har Microsoft i ryggen som passer på at du får en unik opplevelse ikke tilgjengelig på andre plattformer! /Sondre http://www.fanms.com http://www.xbx.no Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Xbox er ikke billigst nei. Har sett GC til 1400. Men det spiller enkli ingen rolle. :smile: Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Quote: Den 2002-11-14 21:51, skrev NoLimit_^:Xbox =microsoft =mere penger enn gud= bruker masse peng for å få ekslusive og bedre spill te xbox Jepp, sony er jo som kjente et lite bakgårdsfirma uten noe særlig cash. AtW Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Quote: Den 2002-11-15 11:35, skrev Stratos:Xbox er ikke billigst nei. Har sett GC til 1400.Men det spiller enkli ingen rolle. :smile: ..med 2 spill ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå