batigoal Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hei Da jeg skulle slå på min SE W810i idag, skjedde følgende. Jeg tastet pin-koden feil 1 gang, i stedet for å få ett nytt forsøk, fikk jeg beskjed om at teksten var for kort. Deretter fikk jeg ikke slått på tlf. Jeg har tatt ut batteriet og rengjort det. Men når jeg forsøker å slå den på, blir tlf bare stående å blinke mellom svart skjerm og hvit skjerm. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre for å orden på dette? Mvh Arild Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hei, jeg reparerer w810 daglig for et av de store verkstedene, og feilen du beskriver er software relatert. SE slapp en fiks for dette i forrige uke. Telefonen må inn for software oppgradering. Lenke til kommentar
batigoal Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Hei Vet du hvor nærmeste verksted er, når jeg bor på Nesodden? Driver de fortsatt med slikt i Brobekkveien på Alnabru? Arild Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 HeiVet du hvor nærmeste verksted er, når jeg bor på Nesodden? Driver de fortsatt med slikt i Brobekkveien på Alnabru? Arild 7327836[/snapback] Har ikke oversikt over hvor nærmeste verksted ligger, men sjekk PM. Lenke til kommentar
batigoal Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Får man inn klokken i displayet (i standby) med den nye softwaren? Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Får man inn klokken i displayet (i standby) med den nye softwaren? 7328131[/snapback] Jeg hadde iallefall klokke i displayet på w810en jeg har brukt i endel mnd. Siste software er R4EA, og fiksen som kom forrige uke er relatert til selve oppgraderingsprosessen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå