Gjest Kverulis Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hei Ikke vært her før jeg, men har funnet mange av postene interessante og informative, alltid greit å finne andres syn og tanker om ting. Så; en tråd handlet om å være bifil.. Og da kommer jeg med min definisjon (lest, ikke funnet opp selv) på dette med å være bi. Bifil er en person som kan ha forhold med begge kjønn, dvs leve som kjærester og ha sex med begge kjønn. Bisexuell er en person som utelukkende bare kan ha sex med samme kjønn men under ingen omstendighet ha et kjæresteforhold med samme kjønn. Og da er det kanskje endel som omdøper seg fra bifil til bisexuell? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Dette har vi jo definert i den ene tråden om bifil og biseksuell? Mener å huske Eplefe definerte det på omtrent samme måte. Lenke til kommentar
Gjest Kverulis Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Dette har vi jo definert i den ene tråden om bifil og biseksuell? Mener å huske Eplefe definerte det på omtrent samme måte. 7327752[/snapback] Ok, da gikk jeg glipp av det... sorry... Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Er nok en ganske grei definisjon det der ja Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Tråd stenges grunnet feil bruk av gjestefunksjon. Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg