MHF Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Det er jo ikje meningen at det skal være plombe i mopedene... Dette er jo noe som de setter inn når mopedene kommer inn til Norge. Så å fjerne plomben i mopeden er noe jeg vill anbefale dersom du ikke vill tøffe rundt i 45 km/t og med et elendig drag. Men hvis du begynner og bygge om på motoren og sette på deler som ikke er ment på mopeden så kan det gå galt. Og en orginal moped (kun fjærnet plomba) er jo mye mer holbar enn en med trim-sylinder og det hele Jeg kjører selv rundt på en Motorhispania Furia 2002 modell med Minarelli AM6, DR sylinder fra crash and burn Så har jeg 21mm forgasser og trim-veiv for sikkert har også YASUNI CROSS ML effektanlegg og 16-52 dreving Klarer fint 110 på sletten med dette Selv om det kansje ikke er så lurt med trim-sylinder så synes jeg det er verdt det Lenke til kommentar
cyber1337 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 ville gått for mallosi 50 sylinderen med 2-delt topp og 24mm gasser, yasuni r3 eff anlegg, mk carbon clutsj og hebo racing veiva. Da vil den gjøre over 100. Kjenner en som har det oppsettet;) lykke til med trimminga;D Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Kan anbefale - DR 49mm, 73,5ccm - Dell'Orto PHBG 21mm - Hebo reed - 12-21mm innsug - 15 tanns fordrev (evt. 14 siden det er på crossmoped) - Forsterka clutch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå