kaken Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Når jeg prøver å gå inn i spill som feks. World of Warcraft så begynner PC-en å kjøre saktere og saktere, etter 5 minutter blir pc-en 'lammet' og verken lyd eller bilde fungerer. Itillegg tar WoW 90-100% kapasiteten når jeg kun kjører spillet. Dette skjer også med andre spill som Half-Life 2, men ikke i like stor grad. Jeg har prøvd å oppdatere driver og reinnstallert windows og formatert, og ingenting har hjulpet så langt. Endret 21. november 2006 av kaken Lenke til kommentar
kaken Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Noen som har en aning hva det kan være? Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hva slags PC har du? Lenke til kommentar
kaken Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Dell Dimension 8300, P4-prosessor, 1,5GB ram hvor 512 av de er fra dell og en 1024-brikke fra Geil, Aeolys GeForce 6600, P4 (2,6 GHz) Endret 21. november 2006 av kaken Lenke til kommentar
kaken Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Men spillet fungerte helt fint for et par dager siden, og jeg har ikke gjort noen spesielle endringer i hardwaren eller på windows. Kan det være mangel av kjølepasta? at den evt. har vaporisert innen nå? Endret 21. november 2006 av kaken Lenke til kommentar
Pels Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 At spill tar 90-100% er ikke så rart med mindre det ikke har vært slik før. Kommer du ut av spillet igjen? Kjenn på kjøleribba, eventuelt fjern støv/sett på ny kjølepasta. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Du har ikke gjort noen innstillinger med det virtuelle minnet? Sjekk etter virus og spyware, kan være noe som kjører i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Svein_G Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 At spill tar 90-100% er ikke så rart med mindre det ikke har vært slik før. Det var _ikke_ slik før, ellers hadde jeg neppe sett på det som noe problem. Kommer du ut av spillet igjen? Ja, det gjør jeg. Kjenn på kjøleribba, eventuelt fjern støv/sett på ny kjølepasta. Kjøleribba er temmelig varm, så kjølepasta er en mulig løsning. Støv derimot, er det nok ikke. Støvsugde maskinen nylig for å sjekke om dette var problemet. Du har ikke gjort noen innstillinger med det virtuelle minnet? Nei. Sjekk etter virus og spyware, kan være noe som kjører i bakgrunnen. Kjører jevnlig spyware/virus-søk på maskinen, og jeg finner aldri noe. Får oppdateringer nesten hver dag fra AVG, så tviler også på at det er et nytt "supervirus" som jeg ikke har beskyttelse mot. Lenke til kommentar
kaken Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Fortsatt ingen løsning... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå