And.rs Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Her. Dette funket for meg i SC: DA HEXUS.gaming reports that a cache clear code has been discovered for the Xbox 360 hard drive via the dashboard's system blade. To perform the function, access 'memory' in the system blade, and then highlight the hard drive. Now press: Y, X, X, LB, RB, X, X. The following message should appear: "Do you want to perform maintenance on your Xbox 360 storage devices?" If you initiate maintenance, the hard drive's cache will be cleared, including all software updates. Theoretically, this function could be used to un-update Oblivion in order to regain access to the unlimited gold and item duplication glitches. Note: we have not tested this function. 7328235[/snapback] Dette høres jo litt skummelt ut dersom det medfører at alle updates blir slettet. Gjelder det updater for selve xboxen også? Har du kilde til dette som sier at det skal hjelpe på slike problemer? 7328425[/snapback] Jeg har brukt denne "koden" og det hjelper. Updates blir slettet, men det er ikke et stort problem da det ikke tar lang tid og laste ned. Du trenger jo ikke og gjøre dette vær dag. Ellers har jeg fått disc unreadable flere ganger i fifa07. Det skyldes antakeligvis bare dvd´en. Det er ingen riper i den, men allikevell sliter spilleren med og lese info fra den. Om det er produksjonsfeil av noen dvd´er eller bare min vet jeg ikke. Det gjelder dog bare det spillet. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Det kan være problemer med 360'n din når ting som det skjer. Har vært borti det samme, men ikke med Gears of War, ettersom jeg ikke har det. Jeg måtte sende min Xbox 360 til Frankfurt, Tyskland, for å får den reparert/erstattet. Tror faktisk jeg fikk en helt ny konsoll, noe som bare er en fordel. Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Det kan være problemer med 360'n din når ting som det skjer. Har vært borti det samme, men ikke med Gears of War, ettersom jeg ikke har det. Jeg måtte sende min Xbox 360 til Frankfurt, Tyskland, for å får den reparert/erstattet. Tror faktisk jeg fikk en helt ny konsoll, noe som bare er en fordel. 7328543[/snapback] Du mister vel alle savegames og slikt da? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 sender vel bare konsollen ? HD tar du vel av Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Det kan være problemer med 360'n din når ting som det skjer. Har vært borti det samme, men ikke med Gears of War, ettersom jeg ikke har det. Jeg måtte sende min Xbox 360 til Frankfurt, Tyskland, for å får den reparert/erstattet. Tror faktisk jeg fikk en helt ny konsoll, noe som bare er en fordel. 7328543[/snapback] Du mister vel alle savegames og slikt da? 7328617[/snapback] Nei. De er på Harddisken, ikke i cachen. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Det kan være problemer med 360'n din når ting som det skjer. Har vært borti det samme, men ikke med Gears of War, ettersom jeg ikke har det. Jeg måtte sende min Xbox 360 til Frankfurt, Tyskland, for å får den reparert/erstattet. Tror faktisk jeg fikk en helt ny konsoll, noe som bare er en fordel. 7328543[/snapback] Du mister vel alle savegames og slikt da? 7328617[/snapback] Savegames ligger jo på harddisken, så jeg tviler på det. Alt fungerte da jeg fikk den igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå