MCDr Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 JEg vil ikke måtte gå inn i Photoshop og pasta og save fila. Jeg vil ha det sånn som på Macen, at screenshootsa lagres et sted på maskinen. Er det ikke et sted i Windows hvor de lagres? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Nope, det er det ikke... Kommer kun som utklipp. Mener nokså bestemt at du må ha 3.parts programmer for å få til dette! bfisk Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 når jeg trykker på PrtScr så går jeg bare inn i paint e.l. og så kommer d. trenger ikke noen flere programmer. akkurat nå fikk jeg det ikke til i adobe photodeluxe 2, men i paint går d strykende Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 14. november 2002 Forfatter Del Skrevet 14. november 2002 Poenget er at jeg skal ta mange skjermdumper etterhverandre og har ikke tid til å gå inn i noe annet program i mellomtiden. Hva slags 3parts programmer finnes det som er enkle og som bare lagrer bildene et sted uten å måtte starte et eget program etc..? Lenke til kommentar
SAGman Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Prøv SnagIt! Med det programmet kan du bestemme hvor screen dump'ene skal havne og la filnavnet genereres automatisk om du vil. http://www.techsmith.com/products/snagit/default.asp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå