Akidon Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Caravaning Lurer på om dette er ekte eller planlagt, morsomt var det uansett. :!: Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 for lang til at jeg kan se den på jobben, får vel se den når jeg kommer hjem... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hysterisk, men hvordan de klarer å få det til å gå så galt om ikke noe av det er planlagt vet jeg nå ikke Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Planlagt men morsomt Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg kan aldri tro at noen som driver et bilprogram ikke kan rygge med tilhenger / vogn. Er de virkelig så dumme, så bør de dra seg langt vekk fra et bilprogram. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 haha knall episonde Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg kan aldri tro at noen som driver et bilprogram ikke kan rygge med tilhenger / vogn.Er de virkelig så dumme, så bør de dra seg langt vekk fra et bilprogram. 7328914[/snapback] Det er nok litt planlagt Morsom episode, "what do you need a AK47 for" xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Alle slike ting er planlagt i top gear, men det er jo ikke noe morsomt når man tenker på det slik. Alle konkuransene hvor de kommer seg til mål (reist over halve verden) med mindre enn et minutts mellomrom må jo være planlagt Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Den lille filmklipp-tråden. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Alle slike ting er planlagt i top gear, men det er jo ikke noe morsomt når man tenker på det slik.Alle konkuransene hvor de kommer seg til mål (reist over halve verden) med mindre enn et minutts mellomrom må jo være planlagt 7346231[/snapback] Desverre så tenker jeg alt for mye på hvordan det er, så jeg sat og reiv av meg halvparten av håret på hodet samtidlig som jeg skalla meg i skjermen hvert 2. sekund. Det er greit å tulle / overdrive, men å åverdrive SÅ mye blir bare for dumt. Helt idiotisk imo :| Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg må faktisk si meg helt enig, camping med vogn er noe dritt, det er få ting som irriterer mer en tyske bobilturister i 30/40 km/t i 80 sonen fordi at de skal "nyte" norsk natur.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå